Телевизия „България он ер" бе оценена в ТОП 6 от единствената потребителска класация у нас "Любимите марки".
Тя е сред 126 бранда, които продължават във втори кръг от петото издание на инициативата.
В надпреварата за „Любимите марки на 2013 г." участват български и чуждестранни брандове, групирани в 21 категории, като всяка категория съдържа 6-те марки с най-много номинации от първи кръг. Класацията "Любимите марки" представя онези брандове, които осъзнават мястото на диалога и създаването на емоционална връзка с потребителите в постигането на корпоративните и бизнес цели, съобщават организаторите от списание „Бизнес Лейди".
Гласуването се извършва след предварителна регистрация на интернет адрес www.mylovemarks.eu.
Участниците номинират или гласуват, като потвърждават избора си през линк, изпратен автоматично на електронната им поща, посочена за контакт.
Всяка година в класацията „Любимите марки" взимат участие над 20 000 потребители. Инициативата е израз на потребителските предпочитания към дадени брандове в различни отрасли. И не просто на предпочитанията, а на една истинска емоционална привързаност към конкретни марки, които ако изчезнат, биха ни липсвали. Любимите ни марки се избират единствено чрез гласуване от страна на крайните потребители.
За разлика от други класации, "Любимите марки" не разчита на жури при номинациите - те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин се представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.
Телевизия „България он ер" е част от едноименната медийна група, която включва радио, списания и интернет сайтове.
В началото на 2013 г. телевизията сключи договор за мащабно сътрудничество с медийния гигант Bloomberg TV.