През всеки от изминалите 8 дни Нова доминира категорично в най-гледаното време
След старта на всички основни предавания от есенния ТВ сезон равносметката е ясна: програмата на Нова в най-гледаното време (20:00-24:00 часа) е значително по-гледана от тази на bTV. Според данните на независимата международна пийпълметрична агенция Nielsen Mediaresearch, във всеки от изминалите 8 дни Нова е събирала повече зрители сред активното население (18-49 години) спрямо конкурента.
На 22 септември Нова отново затвърди лидерската си позиция в българския ефир, привличайки почти два пъти повече зрители в най-гледаното време спрямо bTV. Резултатите са още по-впечатляващи сред младата ТВ аудитория (18-34 години), където в интервала 20:00-24:00 часа Нова води с почти 3 пъти по-голяма аудитория спрямо втория в класацията.
„Вече повече от година Нова Броудкастинг Груп е водещата медийна група в България. Резултатите от изминалата седмица показват, че Нова се e превърнала в най-гледания телевизионен канал в страната. Вярваме, че това е благодарение на качествените и разнообразни шоупрограми и обективни и независими новини и актуални предавания, които предлагаме на зрителите", каза Дидие Щосел, Главен изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп.