За девета поредна година стартира годишният конкурс за постижения в сферата на Връзките с обществеността в България – „PR Приз 2008” с медийната подкрепа на Дарик радио.
В него могат да участват PR агенции и отдели на търговски компании, медии, държавни институции, правителствени и неправителствени организации, посрещнали предизвикателството да представят за участие реализирани през миналата година проекти в четиринадесет конкурсни категории: Корпоративна PR кампания; Общественозначима PR кампания на организации от стопанския сектор; Социално отговорна PR кампания на организации от нестопанския сектор; PR кампания на държавна институция; Вътрешноорганизационен PR; PR кампания на политическа организация, на нов продукт; на съществуващ продукт или услуга; PR събитие; PR кампания на медия; Кризисен PR; PR кампания в сектор Туризъм и свободно време и кампанията в сектор Финанси; PR кампания в сектор Информационни и телекомуникационни технологии.
За втора година конкурсът се организира от Българско дружество за връзки с обществеността и Асоциацията на имиджмейкъри и специалисти по Връзки с обществеността. Проектите за участие могат да бъдат представяни до 18 април, а на 16 май ще се проведе и официалната церемония по награждаването на победителите. Между тези два етапа традиционно ще се проведе открито представяне на номинираните за участие във втория етап.