„За да бъде успешен един бизнес в наши дни, неговите послания трябва да достигат все по-директно доколкото се може повече хора. Все повече компании търсят по-добро представяне в дигиталната среда, а това обуславя непрекъснато нарастващата необходимост от професионални кадри с практически опит в сферата на дигиталния маркетинг“ – коментират от SoftUni Digital.
 
Тази необходимост намери своето решение в първата цялостна програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital, която е първото по рода си образователно решение на този проблем в България.

В предходните три издания на програмата кандидатстваха над 10 000 души, от които в обученията продължиха 1700 участници. Така тя се утвърди като надеждна среда за създаване и реализиране на професионалисти в сферата на дигиталния маркетинг и именно това е причината тя да се завърне с четвърто поредно издание.
 
Обученията в програмата са 9, като всяко от тях акцентира върху един от значимите аспекти на дигиталния маркетинг, започвайки с основи му. След като участниците преминат входния изпит в края на курса, ще имат възможност да се запознаят по един практически ориентиран начин с различните аспекти на дигиалния маркетинг като маркетинг на съдържането content marketing), e-mail маркетинг, управление на Google реклами чрез инструмента Google Ads, оптимизация на търсачките (SEO), статистически анализи с Google Analytics, електронна търговия, маркетинг в социалните мрежи (Facebook) и други.
 
Всяко едно от тях ще се води от доказали се професионалисти в маркетинг индустрията - Георги Малчев, Василена Вълчанова, Геннадий Воробьов, Мартин Войнов, Бисер Вълов, Димитър Савов, Ангел Искрев, Жюстин Томс и Симеон Емануилов. Те ще споделят с бъдещите участници своите опит и знания от света на дигиталния маркетинг.
 
Една от най-големите новости, които SoftUni Digital ще предложи на своите курсисти, е, че от септември ще е лицензиран учебен център по Закона за професионалното образование и обучение. След всеки успешно преминат курс с оценка над Мн. добър 5 участниците получават държавно признато „Свидетелство за професионално обучение“, както и приложение, валидно на територията на целия Европейски съюз.
 
Когато става въпрос за качествено образование в сферата на дигиталния маркетинг, SoftUni Digital не се ограничава до своята цялостна програма по дигитален маркетинг. Инициативата „Google Дигитален Гараж“ успя да обучи над 15 000 българи през изминалите две години. Тя е плод на сътрудничеството между SoftUni Digital и Google, и чрез нея SoftUni Digital се утвърди като ключов партньор на Google в България.
 
Предимствата на цялостната програма по дигитален маркетинг са нейните насоченост и професионален подход, стажантската програма, както и кариерното съдействие, посредством което вече стотици курсисти се реализираха успешно.
 
Повече информация можете да откриете на сайта на академията по дигитален маркетинг.