„Софийска вода” обслужва клиенти за 10 секунди
„Софийска вода” обслужва клиенти за 10 секунди / netinfo

Средно за 8-15 минути ще бъдат обслужвани клиентите на „Софийска вода” при посещение в центровете на дружеството.

До 10 секунди след първото обаждане на телефоните на „Софийска вода”, ще се приемат обажданията в Телефонния център (812 21 21) и служителите ще се стремят да отговорят изчерпателно на въпросите на клиентите в рамките на 90 секунди.

До два дни клиентите на дружеството получават отговор на своите запивания за качеството на водата в техния район. В срок от 10 работни дни ще се отговаря и на всички писмени жалби, считано от датата, на която са получени. 

Домакинствата са информирани предварително за всички планирани ремонтни работи по мрежа, които изисквате прекъсване на водоподаването. Интернет сайтът на дружеството (www.sofiyskavoda.bg) дава възможност на клиентите да се абонират за тези съобщенията. По този начин те лично получават на електронната си поща информация за планираните спирания.

При установяване на повреда на общия водомер, „Софийска вода” се ангажира да го подмени до 30 дни. В срок от 7 дни ще бъдат пломбирани индивидуалните водомери на клиентите, подали заявка, а до 5 работни дни ще бъде сключен договор за присъединяване на недвижими имоти и потребители към водоснабдителната и/или канализационната мрежа.