СО започва битка с рекламните хулигани
СО започва битка с рекламните хулигани / cнимкa: Sofia Photo Agency

От септември Столичната община започва активна кампания по премахване на незаконните рекламни елементи в София. Това съобщи главния архитект на столицата Петър Диков. Той нарече „рекламни хулигани" фирмите, които разполагат рекламни табели по фасади, дървета, светофари, стълбове за улично осветление без разрешение.

Диков допълни, че се работи и по проекти за изграждане в скоро време на 4-5 безконфликтни кръстовища, т.е на поне две нива, с цел разтоварване на трафика.

„Кръстовището на бул.”Прага”, на бул. „Гешов” да стане на две нива. Също така и кръстовището на Семинарията, много сложното кръстовище на „Черни връх” и алея „Яворов” да бъде преодолян този проблем с естакадно преминаване през „София Ленд” по трасето на железопътната линия и включване в ул. „Сребърна”.

Кръстовището „Сребърна” и „Тодор Каблешков” се предвижда да бъде на две нива. Едно от временните решения – това са монтажни мостови съоръжения, които се поставят в града в най-тесните места, където да решат движението за определен период от време до постоянното му решение”, каза Диков.

„Ще насочим борба и към "рекламните хулигани". "Рекламен хулиган" е фирмата М-комплект 33 - Любомир Мулетаров, която рекламира ауспуси и има повече от 40 акта. Той е подал жалба за психологически тормоз от страна на общината, че му пускала много актове. Друг тип рекламни хулигани е една агенция, която рекламира „Кърти, чисти и извозва” си слага рекламите на стълбове, светофари и т.н.”, заяви Диков.