Разпределят събраните дарения от VIP Brother поравно за 8-те каузи
Разпределят събраните дарения от VIP Brother поравно за 8-те каузи / netinfo
Разпределят събраните дарения от VIP Brother поравно за 8-те каузи
18937
Разпределят събраните дарения от VIP Brother поравно за 8-те каузи
  • Разпределят събраните дарения от VIP Brother поравно за 8-те каузи

Няма как да се злоупотреби с парите, дадени за благотворителност в предаването VIP Brother, заяви Силва Зурлева, главен консултант на "Модерн таймс груп", които през миналата година закупиха Нова Телевизия. Тя допълни, че телевизията е гарант за това и не съществува вариант за корупция. До момента риалити шоуто е събрало 570 000 лева, а организаторите се надяват до края на предаването сумата да достигне 1 милион лева. Якоб Андерсен, изпълнителен директор на Нова телевизия, допълни, че световната финансова криза е накарала медията да промени обичайния комерсиален начин, по който тече ръководството, и пренасочват парите за благотворителност.

 

Общата сума, събрана от есемеси и телефонни обаждания, ще бъде разпределена след края на VIP Brother поравно за осемте каузи, за които се борят съквартирантите. Стойността на сумата от един есемес или обаждане, която отива за благотворителност, е 0,60 ст., която остава след изваждането на таксата за мобилните оператори и ДДС. Парите, дарени от частни лица, ще отидат изцяло за каузата, предпочетена от дарителят, заяви Силва Зурлева и посочи пример със футболиста Стилиян Петров, който дари 10 000 лева за изграждането на спортни  площадки в домовете за деца.

 

Спекулациите около благотворителността на VIP Brother са накарали организаторите да разяснят точния механизъм за разпределение на средствата, заяви Олга Лозанова, програмен директор на Нова телевизия. Относно искането на някои неправителствени организации звездите да дарят получените им хонорари за участие в предаването, Лозанова допълни, че има участници, които са върнали част от хонорарите си и не искат да се знае това. Тя заяви още, че тепърва телевизията ще прави и други подобни предавания с благотворителна цел, защото, по думите й, това е съвсем нормално развитие на телевизионния пазар в България