Най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп в партньорство с фондация Reach for Change е помогнала на повече от 13 000 деца
ПРОМЯНАТА получи признание за "Инициатива в подкрепа на социалното предприемачество" на третото издание на Годишните награди на b2b, на които бяха отличени иновативни бизнеси, талантливи предприемачи и социално отговорни кампании. Това е поредното отличие за най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп в партньорство с фондация Reach for Change.

"Много се надявам през следващите години ПРОМЯНАТА да продължи да се развива, защото тя е едно от доказателствата, че пред социалното предприемачество наистина има път. Доказателство е и за това, че светът около нас се променя с малките идеи" - това сподели водещата на сутрешния блок „Събуди се” Мира Иванова, която получи наградата от името на Нова Броудкастинг Груп.

От своя старт през 2014 г. ПРОМЯНАТА е помогнала на повече от 13 000 български деца. Кампанията е подкрепила 44 социални предприемачи в желанието им да направят живота на децата в България по-добър.

И тази година, с четвъртото издание на конкурса, Нова Броудкастинг Груп и фондация Reach for Change България търсят човека с предприемачески дух и силна мотивация, който е намерил решение как да постигне ПРОМЯНАТА в живота на възможно най-много деца. Всички желаещи могат да кандидатстват в конкурса ПРОМЯНАТА 2017/2018 до 18 юли на www.nova.bg/promyanata.