На специално събитие вчера бе представен обновеният уеб сайт Pariteni.bg, част от групата на Netinfo. Новата мисия на Pariteni.bg е да дава информация и съвети в една от най-важните сфери в живота на потребителите – тази на личните финанси. Обогатеното съдържание в сайта е фокусирано в четири вертикали: спестявания, заеми, застраховки и недвижими имоти. По време на събитието, водещи специалисти по дигитален маркетинг и представители на медиите представиха последните тенденции в управлението на дигиталния маркетинг микс, рекламните технологии и добри практики.
„Една от причините да изведем на преден план този продукт е нарастващата нужда от съвети в сферата на личните финанси. И ако преди от експертно мнение се интересуваха по-заможните и компетентни потребители, сега този интерес е масов. Pariteni.bg е български сайт, който е поставил във фокуса си финансовата култура на масовия потребител. Има много сайтове, които се ангажират с интересите на бизнес аудиторията или на специфични финансови сегменти, но масовият потребител остава медийно необслужен.“, каза Александър Варов, търговски и продуктов директор на Netinfo.
„За да посрещнем този интерес, инвестирахме в повече съдържание, поканихме външни експерти и обновихме дизайна на платформата, така че да е по-удобна за мобилни телефони. Резултатът не закъсня. За един месец потребителите са се увеличили със 76%, а заредените страници с над 500%. Това може да бъде проследено на корпоративния ни сайт, където публикуваме директно данните от Google Analytics 360°“, добавя още той.
Благовест Йорданов, който е Digital Marketing Consultant VertoDigital, Google Premium Partner и член на Netinfo Advisory Board, представи дигиталната зрялост според матрицата на Google и Boston Consulting Group, измерването на данни от дигиталните активи и създаването и активирането на аудитории. Един от съветите, които Благовест сподели с присъстващите е да отделят от 5 до 15% от рекламния си бюджет за инфраструктура и инструменти за събиране на данните. „Тази инвестиция ще се изплати“, казва той.
Темата за брандираното съдържание за финансови услуги, измерването на неговата ефективност и интегриране в микса бе разгледана от Теодора Домусчиева, Branded Content Unit Manager на Netinfo. Тя представи три изцяло обновени формата в рекламното портфолио на Netinfo и конкретно в Pariteni.bg, както и примери за видео брандирано съдържание. Съвсем скоро потребителите и рекламодателите могат да очакват новата видео поредица посветена на личните финанси.
За финал на събитието Александър Варов очерта какво предстои: „Скоро потребителите ще открият специализирано видео съдържание. Ще им предложим и по-голям брой експерти, в нови области. Стартираме съвместни проекти с екипите на NOVA, които имат огромен опит с тази аудитория и теми. Ще добавим още полезни инструменти, от типа на вече използваните калкулатори за работна заплата, осигуровки, валути и други. За рекламодателите най-интересна ще бъде възможността да таргетират аудитория с конкретни интереси – кредити, спестявания, застраховки, осигуряване и имоти.“
„Една от причините да изведем на преден план този продукт е нарастващата нужда от съвети в сферата на личните финанси. И ако преди от експертно мнение се интересуваха по-заможните и компетентни потребители, сега този интерес е масов. Pariteni.bg е български сайт, който е поставил във фокуса си финансовата култура на масовия потребител. Има много сайтове, които се ангажират с интересите на бизнес аудиторията или на специфични финансови сегменти, но масовият потребител остава медийно необслужен.“, каза Александър Варов, търговски и продуктов директор на Netinfo.
NOVA
Благовест Йорданов, който е Digital Marketing Consultant VertoDigital, Google Premium Partner и член на Netinfo Advisory Board, представи дигиталната зрялост според матрицата на Google и Boston Consulting Group, измерването на данни от дигиталните активи и създаването и активирането на аудитории. Един от съветите, които Благовест сподели с присъстващите е да отделят от 5 до 15% от рекламния си бюджет за инфраструктура и инструменти за събиране на данните. „Тази инвестиция ще се изплати“, казва той.
NOVA
За финал на събитието Александър Варов очерта какво предстои: „Скоро потребителите ще открият специализирано видео съдържание. Ще им предложим и по-голям брой експерти, в нови области. Стартираме съвместни проекти с екипите на NOVA, които имат огромен опит с тази аудитория и теми. Ще добавим още полезни инструменти, от типа на вече използваните калкулатори за работна заплата, осигуровки, валути и други. За рекламодателите най-интересна ще бъде възможността да таргетират аудитория с конкретни интереси – кредити, спестявания, застраховки, осигуряване и имоти.“