Екипът Олга Стойчева - София Алтова спечели конкурса Young Lions Bulgaria 2018 – Film със създадения от тях рекламен клип "Поддържаща роля" на тема "NOVA подкрепя българските филми". Наградата е участие в конкурса Cannes Young Lions 2018, категория Film като представители на България ще се включат в оспорвана надпревара с "млади лъвове" от цял свят. Състезанието е в рамките на 65-то издание на фестивала Cannes Lions International Festival of Creativity 2018. В Кан Олга и София ще имат на разположение 48 часа, за да заснемат видео, след като получат задание от организаторите.
Наградата в българското издание на Young Lions 2018 – Film беше осигурена и връчена от партньора на конкурса – Нова Броудкастинг Груп АД. Всички екипи трябваше да използват музика от каталога на Extreme Music, чиито права са осигурени от партньора по проекта Анимато Мюзик Пъблишинг.
"Част от стратегията на NOVA за подкрепа на българските филми е развитието на творческите професии, свързани със създаването и популяризирането им. Надяваме се тази награда да даде шанс на победителите да спечелят още по-голямо отличие в Кан", сподели Петя Терзиева, директор "Маркетинг и комуникации" в Нова Броудкастинг Груп.
Победителите в Young Lions Bulgaria 2018 – Film бяха избрани измежду 32 екипа, регистрирали се за участие в конкурса. На 13 април 2018 г. в 16 часа отборите получиха задание да създадат видео клип с дължина до 30 секунди, който трябваше да предадат в готов за излъчване вид най-късно до 12 часа на 16 април. За първи път тази година участниците имаха възможност да избират измежду две различни задания: "NOVA подкрепя българските филми" и "Промяната".
Конкурсът Young Lions Bulgaria 2018 – Film се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции – официален и изключителен представител в България на "International Festival of Creativity", обединяващ фестивалите Cannes Lions, Eurobest, Dubai Lynx и Spikes Asia. В конкурса имаха право да участват екипи от по двама души на възраст до 30 години, работещи в комуникационна агенция.
Young Lions Bulgaria – Film e единственият досега конкурс, донесъл на България златна награда от рекламния фестивал в Кан.
Наградата в българското издание на Young Lions 2018 – Film беше осигурена и връчена от партньора на конкурса – Нова Броудкастинг Груп АД. Всички екипи трябваше да използват музика от каталога на Extreme Music, чиито права са осигурени от партньора по проекта Анимато Мюзик Пъблишинг.
"Част от стратегията на NOVA за подкрепа на българските филми е развитието на творческите професии, свързани със създаването и популяризирането им. Надяваме се тази награда да даде шанс на победителите да спечелят още по-голямо отличие в Кан", сподели Петя Терзиева, директор "Маркетинг и комуникации" в Нова Броудкастинг Груп.
Победителите в Young Lions Bulgaria 2018 – Film бяха избрани измежду 32 екипа, регистрирали се за участие в конкурса. На 13 април 2018 г. в 16 часа отборите получиха задание да създадат видео клип с дължина до 30 секунди, който трябваше да предадат в готов за излъчване вид най-късно до 12 часа на 16 април. За първи път тази година участниците имаха възможност да избират измежду две различни задания: "NOVA подкрепя българските филми" и "Промяната".
Конкурсът Young Lions Bulgaria 2018 – Film се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции – официален и изключителен представител в България на "International Festival of Creativity", обединяващ фестивалите Cannes Lions, Eurobest, Dubai Lynx и Spikes Asia. В конкурса имаха право да участват екипи от по двама души на възраст до 30 години, работещи в комуникационна агенция.
Young Lions Bulgaria – Film e единственият досега конкурс, донесъл на България златна награда от рекламния фестивал в Кан.