В изцяло нов интегриран нюзрум работи от този месец вече разширеният новинарски екип на Нова. На площ от 500 кв. метра, с повече технически възможности, над 70 работни станции, новият нюзрум събира на едно място Новините и актуалните предавания на Нова.
„Специално проектираният дизайн на новия нюзрум на Нова го превръща в най-технологичния и модерен телевизионен новинарски офис на пазара, който осигурява на журналистическите екипи адекватна логистика и още по-бърза реакция в преследването на новините", коментира Дарина Сарелска, директор „Новини и актуални предавания" на Нова Броудкастинг Груп.
След като през тази пролет централната емисия на Новините на Нова се превърна в най-гледаната сред населението в активна възраст (18-49 години), тенденцията се запазва и през месец юни и първата половина на юли. Така, вече няколко месеца централната емисия на Новините на Нова е лидер, а тандемът Ани Салич и Николай Дойнов продължава да печели интереса на зрителите. По данни на независимата международна пийпълметрична агенция Нилсен Адмосфер, през юни централната новинарска емисия на Нова привлича 32,5% от зрителите в активна възраст (18-49 години), което е с 25 % повече от резултата на втората телевизия в класацията - bTV (25.9%). Сред по-младите зрители (18-34 години) тази преднина е още по-голяма - 55% (дял на Нова - 31,8%; дял на bTV - 20,5%).
Данните са доказателство за непрекъснато увеличаващия се интерес и все по-голямото доверие, което новините на медията имат сред зрителите.