Новият сезон на „Мис Пепеляшка” стартира успешно в ефира на NOVA в петък, 03 февруари. Интригуващият и любопитен сюжет на документалното риалити и участието на шестата по красота в света Жени Калканджиева успяха да привлекат интереса на 30.6 % от жените между 25-54 г., което е с цели 11 % повече от втората по гледаемост телевизия bTV.
Първият епизод от новия сезон е предпочетен и от 24.7% от активното население на възраст 18-49 години, а активното градско население е с дял 26.6, което е с цели 24% повече от втората по гледаемост телевизия bTV.
„Мис Пепеляшка” е първият от поредицата проекти, които ще стартират по NOVA през февруари и март. Така, най-гледаната телевизия продължава стратегията си да изненадва зрителите с нови за българския ефир предавания, да развива българските кино и телевизионни продукции и всеки сезон да предлага интригуващи и иновативни проекти.
Първият епизод от новия сезон е предпочетен и от 24.7% от активното население на възраст 18-49 години, а активното градско население е с дял 26.6, което е с цели 24% повече от втората по гледаемост телевизия bTV.
Мис Пепеляшка