/ NOVA
Нова Броудкастинг Груп отчита повишаване на гледаемостта на телевизионните си канали
В първия пълен месец от новия пролетен телевизионен сезон, NOVA значително увеличава дистанцията си спрямо втората телевизия в класацията. Средно за цялото денонощие през месец март, NOVA е с 38% по-висок аудиторен дял спрямо втория канал. Новите сезони на добре познатите и обичани формати „Като две капки вода“, „Един за друг“, сериалите „Откраднат живот: Финалът“, „Братя“, „All Inclusive“, както и премиерните през тази пролет заглавия „Забраненото шоу на Рачков“ и „Отдел Издирване“ увеличават преднината на NOVA в прайм тайма до цели 42%.

аудиторен дял
NOVA

Отчетената разлика между първата и втората телевизия в страната през месец март е не само по-голямо от регистрираното през февруари, но и значително по-голяма спрямо месец март миналата година.

Освен отличните резултати за водещия си политематичен канал, Нова Броудкастинг Груп регистрира и чувствително подобрение в данните на ниво ТВ група.

аудиторен дял
NOVA

От 27% през месец февруари, разликата между сумарните аудиторни дялове на Нова Броудкастинг Груп и БТВ Медия Груп нараства до 31% през изминалия месец март.