Аделина Радева и Виктор Николаев
Аделина Радева и Виктор Николаев / NOVA
Актуалните предавания на медията отново са основен източник на информация
През лятото NOVA продължава да предизвиква интереса на зрителите с оригинални продукции, произведени в България. Качественото и разнообразно съдържание е предпочитано от телевизионната аудитория в активна възраст(18-49 г.) Данните на Nielsen Admosphere Bulgariа отчитат 21% по-висок аудиторен дял на NOVA спрямо втората в класацията телевизия в България.

аудиторен дял
NOVA

За разлика от основния си конкурент, през юни NOVA предостави възможност на зрителите да проследят премиерните сезони на някои от най-популярните български формати в праймтайм. В делничните дни тринадесети сезон на „Черешката на тортата“ е предпочитаното предаване за над една четвърт от зрителите в активна възраст (18-49 г.).

Черешката на тортата
NOVA

NOVA печели предимство сред същата аудиторна група и с втори сезон на „Дом за всеки“.

Дом за всеки
NOVA

Със своя пети сезон „Кошмари в кухнята“ отбелязва едно от най-успешните си издания.

аудиторен дял
NOVA

Актуалните предавания на NOVA този месец – „Здравей, България“ и „Събуди се“ – отново са основният източник на информация за групата на 18-49-годишните в сутрешните часове.

Мира Иванова и Мартина Ганчева
NOVA

Следобедният формат „Плюс-минус. Коментарът след новините“ е проследен от 2,4 пъти повече зрители от същата група, в сравнение със съдържанието на bTV по същото време.

аудиторен дял
NOVA

Nielsen Admosphere Bulgariа