В разгара на сезона NOVA продължава да изненадва зрителите с утвърдени формати, български сериали и нови предавания. През ноември разнообразната програмна схема на NOVA за пореден път спечели предимство на телевизията сред активното население 18-49 години. Аудиторният дял на NOVA сред гледащите телевизия от тази група е с 2% по-голям от дела на втората по гледаемост телевизия bTV. Най-висок интерес към медията през ноември имат почти една четвърт от зрителите пред екраните от активното градско население (18-49 г.) и жените на възраст 25-54 години, а най-голямо предимство пред bTV - от 18% NOVA има сред по-младата аудитория на възраст 18-34 години.
Новото публицистично предаване „Плюс-Минус. Коментарът след новините” стартира през ноември по NOVA, давайки възможност на зрителите първи да чуят коментарите по горещите теми на деня в късния следобед. Предаването привлича близо 29% от зрителите пред екраните по това време, а предпочитанието към него е почти двойно, в сравнение със съдържанието на втората по гледаемост телевизия bTV в същия часови слот. За двойно по-голям интерес към предаването говорят и резултатите сред активното население (18-49 г.), а делът сред зрителите на възраст 18-34 години е почти 4 пъти по-голям от този на bTV по същото време.
Сутрешният блок на NOVA също е предпочитаното от зрителите предаване в ранните часове. „Здравей, България“ привлича 32,6% от активното население в България (18-49 г.), което е с 25% повече от дела на сутрешния блок на втората по гледаемост телевизия по същото време.
Над 30% от всички зрители пред екраните избират „Семейни войни“ по NOVA, което е с 53% повече от дела на поредицата излъчвана по bTV по същото време. Почти толкова – 28,1% от активното население предпочита телевизионната игра, пред съдържанието на втората по гледаемост телевизия по същото време с 48% преднина. Висок дял предаването има и сред по-младите зрители 18-34 години – над 30%, с 84% повече спрямо резултата на конкурентната медия по това време.
След успешния финал на VIP BROTHER 2018, в началото на месеца Къщата събра любими български звезди под покрива на BIG BROTHER MOST WANTED. Освен че привлича над една четвърт от активното население (18-49 г.), гледащи телевизия по това време, около 28% от активното градско население (18-49 г.) и от по-младата аудитория на възраст 18-34 години също предпочитат предаването. Голям интерес към риалити формата отчитат и онлайн платформите на Нова Броудкастинг Груп, където за по-малко от месец са регистрирани почти 4 милиона видеогледания.
Поредният успешен сезон на популярния български медицински сериал „Откраднат живот“ привлича над 27% от активното население (18-49 г.) пред екраните, което е с 6% повече от дела на съдържанието на конкурентната телевизия по същото време. Значително е представянето на „Откраднат живот“ и в онлайн платформите на телевизията – над 5 милиона видеогледания.
NOVA
NOVA
Над 30% от всички зрители пред екраните избират „Семейни войни“ по NOVA, което е с 53% повече от дела на поредицата излъчвана по bTV по същото време. Почти толкова – 28,1% от активното население предпочита телевизионната игра, пред съдържанието на втората по гледаемост телевизия по същото време с 48% преднина. Висок дял предаването има и сред по-младите зрители 18-34 години – над 30%, с 84% повече спрямо резултата на конкурентната медия по това време.
След успешния финал на VIP BROTHER 2018, в началото на месеца Къщата събра любими български звезди под покрива на BIG BROTHER MOST WANTED. Освен че привлича над една четвърт от активното население (18-49 г.), гледащи телевизия по това време, около 28% от активното градско население (18-49 г.) и от по-младата аудитория на възраст 18-34 години също предпочитат предаването. Голям интерес към риалити формата отчитат и онлайн платформите на Нова Броудкастинг Груп, където за по-малко от месец са регистрирани почти 4 милиона видеогледания.
NOVA