/ NOVA
За пореден път медията доказа лидерството си на телевизионния пазар у нас
След въведената извънредна ситуация в страната и противоепидемичните мерки срещу разпространението на COVID-19, NOVA остава вярна на своите зрители с навременна и обективна информация и актуално развлекателно съдържание.

За нарастващата необходимост на аудиторията от качествено телевизионно съдържание сочат и пийпълметричните изследвания, които в последните три дни отчитат увеличение на потреблението на телевизия от зрителите в активна възраст спрямо периода 01- 20 март с 28% средно дневно и с 15% в най-гледаното време.

дял зрители
NOVA

Данните на Nielsen Admosphere Bulgaria потвърждават, че NOVA e медията, на която активната част от зрителската аудитория (18-49г.) разчита в най-голяма степен. Среднодневният аудиторен дял на NOVA е с 56% над резултата на втората по-гледаемост телевизия. В праймтайм, средно за последните няколко дни, аудиторният дял на NOVA преминава границата от 30% с още по-голяма преднина спрямо бТВ – 63%; спрямо периода 01 - 20 март в най-гледаното време през последните три дни NOVA е увеличила дела си с 9%, докато конкурентната медия отчита спад от 10%.

дял зрители
NOVA

Със силно журналистическо присъствие и актуална информация по най-важната тема в момента – COVID-19, NOVA успява да спечели доверието и вниманието на зрителите още в първите часове на първия ден от настоящата седмица. В понеделник сутрешният блок на NOVA „Здравей България“ е гледан от над 36% от аудиторията в активна възраст (18-49г.). За сравнение, сутрешното предаване на втората по гледаемост телевизия достигна до 28,4% от същата аудиторна група.

дял зрители
NOVA

Доказателство за силната публицистика на NOVA е и високото доверие на аудиторията към новинарските емисии, които заедно с извънредните си издания, достигнаха до близо 30% от зрителите в активна възраст (18-49 г.). Средният резултат на втората по гледаемост телевизия по този показател е 24%.

Освен необходимостта от информираност, NOVA отчита и важността на качествено развлекателно съдържание в програмата си, което да забавлява зрителите пред малкия екран у дома. В понеделник вечер „Като две капки вода“ за пореден път спечели приза за най-забавно предаване в българския ефир с над милион и двеста хиляди зрители, като шоуто за преобразявания отчете най-висок рейтинг от началото на осмия си сезон. Рекорден е и резултатът по гледаемост на шоуто сред жените на възраст 25-54 година, като данните на пийпълметричната агенция Nielsen Admosphere Bulgaria са категорични - 42% от зрителите в активна възраст са гледали „Като две капки вода“, което е повече от три пъти над резултата на втората по гледаемост телевизия по същото време. Въпреки липсата на публика в студиото на предаването, любимото шоу провокира зрителите, включвайки в реално време в ефира на NOVA виртуална публика с пряка връзка от домовете на най-ревностните си фенове. В платформите на Nova Broadcasting Group от началото на сезона „Като две капки вода“ генерира над 1,1 млн. видеогледания.

дял зрители
NOVA

През изминалия уикенд друго актуално предаване на NOVA затвърди лидерската си позиция в праймтайма. Риалити форматът „Един за друг“, в който двойки доказват силата на любовта помежду си, заслужено спечели вниманието на аудиторията. 32% от гледащите телевизия зрители в активна възраст предпочетоха „Един за друг“ също със значителна преднина спрямо конкурентната медия, а онлайн видеогледанията вече са над 640 хиляди.