В края на лятото NOVA запазва своята стабилна позиция сред зрителите в активна възраст (18-49 г.), предлагайки информационни и публицистични предавания на високо ниво, както и богато развлекателно съдържание. Данните на ГАРБ Аудиенс Межърмент България показват значително превъзходство в аудиторния дял на NOVA спрямо втората по гледаемост телевизия – 24% среднодневно и 20% в праймтайм.
В условия на сложна социална, икономическа и политическа ситуация в страната, данните на ГАРБ демонстрират предимство в полза на NOVA по отношение на Новини и актуални предавания. Близо 30% от посочената аудитория предпочита новинарските емисии на медията и публицистичния сутрешен блок „Здравей, България“, с отчетливо предимство спрямо съответните предавания на bTV. През почивните дни актуалните предавания „Събуди се“ и „Неделята на NOVA” събират пред екраните над една четвърт от гледащите зрители в активна възраст със значителна преднина спрямо сходните по жанр издания на bTV.
Зрителската аудитория на възраст 18-49 г. прави своя категоричен избор и по отношение на всички праймтайм предавания на NOVA. През август те имат по-атрактивна позиция спрямо съдържанието на bTV по същото време. Както и през юли, и този месец летните издания на „Черешката на тортата“ в делничните вечери привличаха повече аудитория в активна възраст в сравнение с турския сериал, излъчван по бТВ в същия времеви слот. Същото се отнася и за екшън-крими поредиците „Хавай 5-0“, „Транспортер“ и „Специален отряд“, излъчвани в делничните вечери.
През изминалия месец зрителите в активна възраст дават значителен превес на разнообразното програмно съдържание. Групата собствени канали на Нова Броудкастинг Груп, в сравнение с каналите на основната конкурентна телевизионна група, отбелязва с 12% по-висок аудиторен дял среднодневно и в праймтайм.
Спортните събития също предизвикаха интереса на зрителите през август. Срещите Лудогорец – Мидтиланд (Шампионска лига), ЦСКА 1948 – ЦСКА София (efbet Лига) и ФК Будучност – Лудогорец (Шампионска лига), излъчвани в каналите на компанията, са най-гледаните предавания в телевизионните медии със спортна тематика. Сумарно DIEMA SPORT, DIEMA SPORT 2 и NOVA SPORT превъзхождат с 97% по аудиторен дял останалите канали със спортно съдържание.
В последния ден на месеца приключи и осмото издание на емблематичната за KINO NOVA кампания „Великият понеделник“, в която зрителите определят кой филм да гледат в понеделник вечер от 21:00 ч. В продължение на 9 седмици два филма се изправяха един срещу друг за любовта на феновете на седмото изкуство. Данните показват 43% по-висок дял на филмите, избрани от зрителите (18-49 години), спрямо съдържанието на bTV cinema по същото време
NOVA
NOVA
NOVA
NOVA
NOVA