Над 1.1 милион са онлайн потребителите, които през септември са посетили Vesti.bg, сочат данните от класацията на Gemius*. Това е поредният месец от март 2016 година досега, в който Vesti.bg заема първата позиция сред новинарските сайтове у нас с най-голям брой посетители. Тези резултати превръщат Vesti.bg в абсолютен лидер сред българските информационни онлайн медии.
Успехът на сайта се дължи на модерния подход на редакторския му екип, чрез който потребителите могат да следят водещите събития от страната и чужбина, а в същото време да са в час и с най-актуалните новини в социалните мрежи. Сайтът „говори“ езика на онлайн потребителите и това го прави една от най-предпочитаните съвременни онлайн медии у нас.
Заедно с Vesti.bg, oтлични резултати отбелязват и останалите информационни сайтове от групата на Нетинфо, част от Нова Броудкастинг Груп - DarikNews.bg и Nova.bg. Данните за септември показват, че заедно трите сайта достигат до 42% от десктоп потребителите в България.
Интересна тенденция се очертава и при потребителите, използващи новинарските сайтове на Нетинфо през мобилни устройства. Техният дял нараства, като през последните месеци дори надвишава този на десктоп потребителите.
Това се дължи предимно на промяната в потребителските навици – мобилните устройства вече са еднакво използвани за четене на съдържание както навън, така и у дома. Нетинфо успява да отговори на тези глобални промени, като разработва съвременни дигитални технологии с цел подобряване на потребителското преживяване пред малкия екран. Instant articles във Facebook, с които потребителите могат да четат новини без да напускат социалната мрежа, разработването на PWA (Progressive Web App) за DarikNews.bg и Nova.bg, което дава по-голяма бързина при ползване на сайтовете през смарт устройство, са само малка част от стратегията на компанията за дигитални иновации.
*Данните са от Gemius за септември 2017 година.
Успехът на сайта се дължи на модерния подход на редакторския му екип, чрез който потребителите могат да следят водещите събития от страната и чужбина, а в същото време да са в час и с най-актуалните новини в социалните мрежи. Сайтът „говори“ езика на онлайн потребителите и това го прави една от най-предпочитаните съвременни онлайн медии у нас.
netinfo
netinfo
Това се дължи предимно на промяната в потребителските навици – мобилните устройства вече са еднакво използвани за четене на съдържание както навън, така и у дома. Нетинфо успява да отговори на тези глобални промени, като разработва съвременни дигитални технологии с цел подобряване на потребителското преживяване пред малкия екран. Instant articles във Facebook, с които потребителите могат да четат новини без да напускат социалната мрежа, разработването на PWA (Progressive Web App) за DarikNews.bg и Nova.bg, което дава по-голяма бързина при ползване на сайтовете през смарт устройство, са само малка част от стратегията на компанията за дигитални иновации.
*Данните са от Gemius за септември 2017 година.