На Световния ден на космонавтиката в популярния бар „Спутник" бе даден стартът на фестивала MediaMixx 2016 г. И този път организаторите не изневериха на себе си и представиха пред медиите новите моменти в програмата на вълнуващо парти. Гостите бяха посрещнати със символичен подарък - специалната MediaMixx чаша за узо, препратка към новата локация на фестивала - Солун (2-4 юни).
„Нашите Златни чадъри се чувстват като у дома си при прочутите солунски чадъри", разказа Георги Кузмов, генерален секретар на MediaMixx 2016. „Новото място е символично и по друга прична, то бележи първата стъпка от „пътуването" на фестивала из държавите от Югоизточна Европа. Тази година очакваме да посрещнем над 1000 гости от всички страни от региона и сме се постарали международното да не е само в локацията и в участниците, но и в екипа, който стои зад фестивала", допълни той. „Президент на MediaMixx тази година е французинът Стефан Делайе (Председател на Френско-българска търговска и индустриална камара), директор на PRIMETIME GOLDEN UMBRELLA AWARD е сърбинът Марко Новакович, а директор на фестивала за най-креативна употреба на медии в рекламни кампании е Милтън Пападакис, един от най-големите авторитети на медийния бизнес в Гърция." Кузмов уточни също, че възможността за ранна регистрация „early bird" е активна до 1 май 2016 г.
За 21 години MediaMixx безапелационно затвърди позицията си като водещото събитие в света на медиите у нас. "Преди 10 години отново имах честта да бъда Президент на фестивала и тогава имахме огромен успех", сподели Стефан Делайе. „Фестивалът израства с годините и вече назря моментът за неговата международна изява. Вярвам, че MediaMixx успешно ще се позиционира като водещата платформа за среща и обмяна на опит на професионалистите от медийния бранш в целия регион. Щастлив съм, че отново ми бе предложена възможността да бъда Президент на фестивала, и то в този ключов за него момент". Той допълни също, че един от важните акценти по време на конференцията ще бъде бежанската криза, тема която е особено наболяла по света и най-вече в този регион.
Асен Григоров, директор на Digital Media Conference, представи конферентната част, като сподели, че ключовата дума тази година е сливане („fusion") - интеграцията на традиционните медии и новите медии. „Онлайн вестници, уеб базирани радиа, видео съдържание в интернет, всичко това е част от една тенденция, която ще обсъждаме в различни панели от конференцията. Един от панелите сме нарекли „Тигрите на 20-ти век в джунглата на 21-ви век", защото ще говорим за радиото и вестника, имат ли те място и къде е то в модерния свят". Г-н Григоров обеща още много интересни теми и панели, водени от признати лектори в бранша от целия свят.
Организаторите обещаха на гостите едно незабравимо преживяване на MediaMixx в Солун и призоваха участниците да подготвят своите кампании за участие в конкурсите, защото тази година конкуренцията ще е все така ожесточена и на международно ниво.
Заявяването на акредитация и регистрация за участие в конкурсната част е достъпна на сайта на фестивала www.mediamixx.info. Със закупуване на акредитация, гостите получават код за 10% отстъпка в партньорските хотели на фестивала в Солун.