Апостол Пенчев се завръща като главен директор „Съдържание" в екипа на Нова Броудкастинг Груп, където преди 22 години започва телевизионната си кариера в ролята на водещ на новините на канала и последователно преминава през различни ключови ръководни позиции. Заедно с дългогодишните кадри на компанията Антоний Мангов, Директор „Програма“, и Ивайло Вандов, директор „Продукция“, ще продължи ползотворната работа по по-нататъшното развитие на програмното съдържание на телевизионните канали на най-голямата медийна и технологична компания в България.
Под ръководството на Антоний и Ивайло NOVA регистрира пореден успешен телевизионен сезон тази пролет и затвърди лидерската си позиция. През есента на 2014 година медията за пръв път изпревари bTV, през пролетта на 2015 г. затвърди лидерството си и до момента продължава да е най-гледаният телевизионен канал сред активното население в страната (18-49 г.). Среднодневният аудиторен дял, както и аудиторният дял в праймтайм на зрителите от активното население в страната, е по-висок от този на втората по гледаемост телевизия bTV, според данните на независимата пийпълметрична агенция Нилсен Адмосфер България. Още по-голяма е разликата между двете медии сред градското население (18-49 г.) и младата и трудна за достигане аудитория (18-34 г.). С всеки следващ сезон NOVA все по-убедително затвърждава лидерската си позиция на пазара.
„Стратегията на компанията занапред е изключително амбициозна и присъединяването на професионалист с богатата експертиза на Апостол, съвпада с плановете на Нова Броудкастинг Груп за по-нататъшно развитие на съдържанието“, коментира главният оперативен директор на Нова Броудкастинг Груп Вики Политова.
Като главен директор „Съдържание“ Пенчев ще отговаря за стратегията по закупуване, планиране, продуциране и развитие на програмно съдържание на цялото портфолио на групата. С повече от 22 години медиен опит у нас и след година и половина на позиция програмен директор на Антена Сърбия - най-големия комерсиален канал - Prva TV и на най-влиятелния - b92 TV, той се завръща в България, за да приложи натрупания опит за по-нататъшното развитие на Нова Броудкастинг Груп.
„Ние сме водещата медийна група на пазара и винаги се стремим към най-високите стандарти, затова привличането на експерт с международен опит е от стратегическо значение за развитието на компанията. Вярвам, че Апостол, заедно с Антоний и Ивайло, ще работи за налагането на все по-качествено българско и международно съдържание в каналите на Нова Броудкастинг Груп“, коментира Дидие Щосел, главен изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп.
Визитка на Апостол Пенчев: Професионалният опит на Апостол Пенчев в сферата на медиите, телевизионния мениджмънт и програмиране е изключително богат. Започва кариерата си в радио „Витоша“, а телевизионната си кариера стартира в Нова Телевизия, като преминава през различни позиции, включително ръководител "Международни програми и планиране”. През март 2005 г. заема позицията директор „Програма” в bTV, а след придобиването на телевизията от CME през 2010 г. встъпва в длъжността директор "Телевизионни програми” на bTV Media Group. От 2011 до 2014 година е член на Управителния съвет на компанията. Под ръководството на Пенчев стартират едни от най-иновативните и успешни телевизионни програми в България, като Сървайвър, Гласът на България, Мюзик айдъл, България търси талант, както и новата вълна български сериали - „Стъклен дом“, „Столичани в повече“, „7 часа разлика“, „Фамилията“, „Домашен арест“, Революция Z“. Пенчев е работил още в БНТ като директор "Програма" и има опит като филмов критик. Завръща се в България след година и половина като програмен директор на Антена Сърбия – на най-големия комерсиален канал - Prva TV и на най-влиятелния - b92 TV. Под неговото ръководство стартират едни от най-успешните локални сериали, както и риалити формати в Сърбия. Завършил е Университета за национално и световно стопанство в София, с магистърска степен по икономика, специалност "Международни отношения”. През юни 2017 г. се присъединява към екипа на Нова Броудкастинг Груп като главен директор „Съдържание“.
Под ръководството на Антоний и Ивайло NOVA регистрира пореден успешен телевизионен сезон тази пролет и затвърди лидерската си позиция. През есента на 2014 година медията за пръв път изпревари bTV, през пролетта на 2015 г. затвърди лидерството си и до момента продължава да е най-гледаният телевизионен канал сред активното население в страната (18-49 г.). Среднодневният аудиторен дял, както и аудиторният дял в праймтайм на зрителите от активното население в страната, е по-висок от този на втората по гледаемост телевизия bTV, според данните на независимата пийпълметрична агенция Нилсен Адмосфер България. Още по-голяма е разликата между двете медии сред градското население (18-49 г.) и младата и трудна за достигане аудитория (18-34 г.). С всеки следващ сезон NOVA все по-убедително затвърждава лидерската си позиция на пазара.
„Стратегията на компанията занапред е изключително амбициозна и присъединяването на професионалист с богатата експертиза на Апостол, съвпада с плановете на Нова Броудкастинг Груп за по-нататъшно развитие на съдържанието“, коментира главният оперативен директор на Нова Броудкастинг Груп Вики Политова.
Като главен директор „Съдържание“ Пенчев ще отговаря за стратегията по закупуване, планиране, продуциране и развитие на програмно съдържание на цялото портфолио на групата. С повече от 22 години медиен опит у нас и след година и половина на позиция програмен директор на Антена Сърбия - най-големия комерсиален канал - Prva TV и на най-влиятелния - b92 TV, той се завръща в България, за да приложи натрупания опит за по-нататъшното развитие на Нова Броудкастинг Груп.
„Ние сме водещата медийна група на пазара и винаги се стремим към най-високите стандарти, затова привличането на експерт с международен опит е от стратегическо значение за развитието на компанията. Вярвам, че Апостол, заедно с Антоний и Ивайло, ще работи за налагането на все по-качествено българско и международно съдържание в каналите на Нова Броудкастинг Груп“, коментира Дидие Щосел, главен изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп.
Визитка на Апостол Пенчев: Професионалният опит на Апостол Пенчев в сферата на медиите, телевизионния мениджмънт и програмиране е изключително богат. Започва кариерата си в радио „Витоша“, а телевизионната си кариера стартира в Нова Телевизия, като преминава през различни позиции, включително ръководител "Международни програми и планиране”. През март 2005 г. заема позицията директор „Програма” в bTV, а след придобиването на телевизията от CME през 2010 г. встъпва в длъжността директор "Телевизионни програми” на bTV Media Group. От 2011 до 2014 година е член на Управителния съвет на компанията. Под ръководството на Пенчев стартират едни от най-иновативните и успешни телевизионни програми в България, като Сървайвър, Гласът на България, Мюзик айдъл, България търси талант, както и новата вълна български сериали - „Стъклен дом“, „Столичани в повече“, „7 часа разлика“, „Фамилията“, „Домашен арест“, Революция Z“. Пенчев е работил още в БНТ като директор "Програма" и има опит като филмов критик. Завръща се в България след година и половина като програмен директор на Антена Сърбия – на най-големия комерсиален канал - Prva TV и на най-влиятелния - b92 TV. Под неговото ръководство стартират едни от най-успешните локални сериали, както и риалити формати в Сърбия. Завършил е Университета за национално и световно стопанство в София, с магистърска степен по икономика, специалност "Международни отношения”. През юни 2017 г. се присъединява към екипа на Нова Броудкастинг Груп като главен директор „Съдържание“.