Програматичното закупуване доминира пазара на дигитална реклама. По данни на IAB Europe над 70% от рекламните инвестиции в дигитални медии се изпълняват през различни програматични решения, като България не е изключение от тази тенденция. През 2019 г. програматичните приходи на Нетинфо надхвърлят 4 милиона лева. Специфичен сегмент в този обем са така наречените Programmatic Direct сделки. При тях условията за изпълнение на рекламата се договарят директно между издателя и рекламодателя, а DSP (Demand Service Platform) технологията на рекламодателя получава привилегирован достъп до най-качествения инвентар и потребители. През 2019 г. Programmatic Direct сделките в Нетинфо са достигнали 650 хил. лева, което е със 117% повече, отколкото през 2018 г. Очакванията за 2020 г. са този обем да се удвои отново.
Друга силна глобална тенденция е увеличаването на инвестициите в брандирано съдържание и native ads. Те представляват алтернативни форми на реклама, при които комуникацията на продукти и марки е естествено вплетена в съдържанието на платформите и е максимално съобразена с начина на използване на медията от потребителите. През 2019 г. приходите на Нетинфо от брандирано съдържание и специални проекти надхвърлят 1 милион лева, което е с 54% повече, отколкото през 2018 г. През 2020 г. в Нетинфо ще оперира нов екип, специализиран в работата с ПР агенции и агенции за организиране на събития и промоции.
Най-голям интерес сред рекламодателите предизвиква Европейското първенство по футбол УЕФА ЕВРО 2020. То ще се проведе от 12 юни до 12 юли, в 12 различни европейски града и ще участват 24 европейски отбора. Срещите ще се излъчват по каналите на Нова Броудкастинг Груп и БНТ, а Gong.bg ще предава всички мачове на живо в интернет. Очаква се над 2 милиона и половина потребители да проследят събитието онлайн.