През миналия месец в Телефонния център на „Софийска вода” (812 21 21) са се обадили над 36 000 клиента. От дружеството съобщиха още, че служителите в центъра обслужват средно на ден около 1200 души.
За първите пет месеца на годината от помощта на Телефонния център по различни въпроси са се възползвали повече от 164 000 души. Според изследване на „Алфа рисърч„ 77% от клиентите, ползвали услугите на центъра, са останали удовлетворени от обслужването.
Телефонният център работи 24 часа, седем дни в седмицата. Той разполага с 30 линии и интерактивен водач, който насочва клиентите към търсената информация, като в зависимост от повода на обаждането, се избира определен бутон на телефона.
На 812 21 21 клиентите могат да получат информация за всички услуги, които дружеството предлага. Най-често въпросите са свързани с отчитането на водомерите, причините за временно прекъсване на водоподаването, проверка на сметка, пломбиране на водомери и справка за заявени технически услуги. В Телефонния център могат да се подават сигнали за кражби на вода и за проверка на качеството на питейната вода.