1200 клиента на ден се обаждат в Телефонния център на „Софийска вода”
1200 клиента на ден се обаждат в Телефонния център на „Софийска вода” / netinfo

През миналия месец в Телефонния център на „Софийска вода” (812 21 21) са се обадили над 36 000 клиента. Служителите в центъра обслужват средно на ден около 1200 човека.

За първите 5 месеца на тази година от помощта на Телефонния център по различни въпроси са се възползвали повече от 164 000 души. Според изследване на „Алфа рисърч” 77% от клиентите, ползвали услугите на центъра, са останали удовлетворени от обслужването. Телефонният център работи 24 часа, седем дни в седмицата. Той разполага с 30 линии и интерактивен водач, който насочва клиентите към търсената информация, като в зависимост от повода на обаждането, се избира определен бутон на телефона.

На 812 21 21 клиентите могат да получат информация за всички услуги, които дружеството предлага. Най-често въпросите са свързани с отчитането на водомерите, причините за временно прекъсване на водоподаването, проверка на сметка, пломбиране на водомери и справка за заявени технически услуги.

В Телефонния център могат да се подават сигнали за кражби на вода и за проверка на качеството на питейната вода. Клиентите на дружеството могат да подадат заявка и за посещение на служител на „Софийска вода” при смяна на собственост и при издаване на протокол за приключване на строителство.