Звездните стажанти превземат телешопинга, Килата става Пилата
Звездните стажанти превземат телешопинга, Килата става Пилата / Нова тв

Защо Килата реши да се преименува на Пилата?

Представете си, че имате 8 минути телевизионно време, в което трябва да убедите възможно най-голям брой зрители да си купят на момента това, което им предлагате.

Телепазарният прозорец е една от най-трудните форми на търговия, защото по едно и също време се осъществява директна продажба и реклама на продукта. Предизвикателството е така да се изгради комуникацията, че зрителят да пристъпи от пасивно наблюдение към активно действие и да предприеме покупка.

Кой е третият уволнен звезден стажант?

Това е задачата на „Звездните стажанти" тази седмица. Двата отбора имат право да си избират кой продукт от каталога на клиента да продават и след като се запознаят с неговите специфики да изградят стратегията на продажби и да я реализират по най-добрия възможен начин. За всичко това стажантите имат по-малко от един ден за подготовка, никакъв опит и много ентусиазъм.

Звездните стажанти превземат телешопинга Килата става Пилата
netinfo
Те са популярни лица, за които представянето пред камера не е проблем, но могат ли да се справят с работата на тези зад камерите и да планират, режисират и изпълнят брилянтно 8-минутен рекламен спот на живо, който да накара хората да вдигнат телефоните и да си поръчат рекламирания от тях продукт?

Хуморът ли продава по-добре или докосването до скритите желания на потенциалните купувачи?

Кратко и ударно ли да е посланието или да изброява детайлно характеристиките на продукта? Цифрите или човешките истории ще накарат зрителите да вдигнат телефоните?

Звездните стажанти превземат телешопинга Килата става Пилата
netinfo
Има ли граници, които не бива да се преминават или в името на продажбите всичко е позволено в рекламата?

Тези и много други въпроси ще предизвикат остри разногласия между стажантите по време на стратегическото планиране на задачата, а двамата проджект мениджъри ще срещнат сериозни трудности в овладяването на емоциите в отборите си.

При мъжете изискванията всичко да е „изпилено" докрай от страна на проджект мениджъра ще накарат 100 Кила да обещае, че ще се преименува на 100 Пила, а при „Ангелите на Шарлопов" единият от съотборниците, в желанието си за победа, ще прекрачи някои граници.

Звездните стажанти превземат телешопинга Килата става Пилата
netinfo
Най-големите изненади обаче ще дойдат с влизането на отборите в студиото на „На кафе" за генерална репетиция. Телевизионни лица с дългогодишен опит ще пропуснат ключови моменти в телевизионния бранш, докато други, които нямат толкова точна представа за функциите на хората зад камерите, ще подходят напълно адекватно и ще потърсят помощ от правилните хора.

Какво се случва, когато звездите останат в сянката на камерите, кой отбор ще се справи по-добре, кого и защо ще уволни Боса ще разберем във вторник и сряда от 21 часа по Нова.

Допълнителна информация за предаването можете да намерите на официалната Facebook страница.