Британският таблоид „Сън" създаде собствен парфюм, с който да покаже на читателите си какъв е ароматът на шоубизнеса.
Парфюмът „Buzz", определен като „ароматът на чистия шоубизнес", бил създаден в сътрудничество с парфюмериста Роха Дов, който се опитал да смеси стила на тв звездата Сара Джесика-Паркър, харизмата на сирената София Лорен, опияняващата дързост на певицата Бионсе Ноулс и чара на Черил Коул. Дов заявява пред Ройтерс, че най-хубавото в парфюма е, че той може да се хареса на всички - от принцесите до не толкова заможните дами, които искат да почувстват червения килим в Холивуд.
„Надявам се, че моят аромат ще направи точно това, ще накара всичка жена да се почувства толкова бляскава, колкото хората, които вижда по телевизията, по страниците на вестника", допълни той, посочва БГНЕС. Дов е първият парфюмерист, който не е член на семейство Герлен, признат за „професор по парфюмите" и работеше за лондонската верига магазини Хародс преди да основе собствена марка, The Roja Dove Haute Parfumerie, през 2004 г.