Новата рекламна кампания на марката Guess залага на фотомодела Line Gost, която е превърната в копие на София Лорен.
Най-известната италианска актриса в света е пресъздадена в рекламата на марката Guess, дело на канадския фотограф и певец Браян Адамс. Той е автор на рекламните снимки за пролет-лято 2008.
Някои от снимките са римейк на черно-бели фотографии от кампании на марката в миналото. Новата рекламна кампания на Guess е реализирана в малко италианско селце. Топмоделът Line Gost танцува и се превъплъщава напълно в София Лорен.
„Много съм ентусиазиран от сътрудничеството си с Браян Адамс. Следя фотографската му кариера от доста време насам и просто чаках подходящия момент, за да работим заедно. Този проект не само отдава чест на една икона в модата, от която се вдъхновявам непрекъснато, а и връща нашите кампании към корените им. Още от 80-те години търсехме повод да предложим отново атмосферата на първите кампании на Guess", каза Пол Марчано, главен изпълнителен директор и вицепрезидент на Guess.