Снап, компанията зад популярното приложение Снапчат, обяви пускането на пазара на нови очила за видеосъобщения.
Те приличат на обикновени слънчеви очила, но имат в двата ъгъла камери с висока резолюция.
И SnapChat се присъедини към „кодекса за поведението“ на ЕС
Така клиентите на Спектакълс 3 (Spectacles 3) ще могат да придават дълбочина на заснетия кадър, който ще изглежда триизмерен.
Очилата ще струват 380 долара, което ги вади извън ценовата рамка, която могат да си позволят типичните потребители на Снапчат, учениците.
Facebook пуска изчезващи съобщения
Затова Спектакълс 3 ще са в ограничена серия, което вероятно ще позволи на компанията да избегне фиаското с предишната версия на очилата, която имаше само една камера.
Те струваха по 150 долара, което пак беше скъпо за учениците, а Снап бяха направили нереалистична преценка колко голямо ще е търсенето и загубиха над 40 милиона долара от продукта.
Сега идеята е Спектакълс 3 да се купуват от възрастни, в много по-ограничени количества.
Очилата ще осъществяват безжична връзка със смартфона на своя собственик и триизмерните видеосъобщения ще се публикуват без нуждата от допълнителни операции.
Introducing Spectacles 3. A new way to capture your world in 3D. #SnapchatSpectacles. https://t.co/k21x6aacZs pic.twitter.com/mQVT6mVNqX
— Spectacles (@Spectacles) August 13, 2019
Те приличат на обикновени слънчеви очила, но имат в двата ъгъла камери с висока резолюция.
И SnapChat се присъедини към „кодекса за поведението“ на ЕС
Така клиентите на Спектакълс 3 (Spectacles 3) ще могат да придават дълбочина на заснетия кадър, който ще изглежда триизмерен.
Очилата ще струват 380 долара, което ги вади извън ценовата рамка, която могат да си позволят типичните потребители на Снапчат, учениците.
Facebook пуска изчезващи съобщения
Затова Спектакълс 3 ще са в ограничена серия, което вероятно ще позволи на компанията да избегне фиаското с предишната версия на очилата, която имаше само една камера.
Can wearable tech actually improve human connection? With the debut of @Spectacles 3, @Snap Inc. insists that it can. Here is your first look. https://t.co/KuX1Pl7Z0f
— Vogue Magazine (@voguemagazine) August 13, 2019
Те струваха по 150 долара, което пак беше скъпо за учениците, а Снап бяха направили нереалистична преценка колко голямо ще е търсенето и загубиха над 40 милиона долара от продукта.
Сега идеята е Спектакълс 3 да се купуват от възрастни, в много по-ограничени количества.
Очилата ще осъществяват безжична връзка със смартфона на своя собственик и триизмерните видеосъобщения ще се публикуват без нуждата от допълнителни операции.