Британски ресторант осигури на клиенти незабравимо преживяване, след като келнер се обърка и им сервира погрешно бутилка червено вино за 4500 лири (5769 щатски долара), съобщи АП.
От ресторант "Хоуксмур" в Манчестър написаха в Twitter, че се надяват клиентите да са прекарали добре, след като са пили "Шато Льо Пен Помрол" от 2001 г. вместо поръчаното от тях вино за 260 лири (330 долара) пак от 2001 г. - "Шато Пишон Лонгвил контес дьо Лаланд".
Говорител на ресторанта обясни грешката с многото клиенти тази вечер. Човек от персонала просто взел друга бутилка.
Управата е казала на служителя да не се отчайва, както и че може да се случи такава грешка. "На служителят, който погрешка даде бутилката - горе главата! Грешки стават и ние те обичаме въпреки това", пише още в тиута на ресторанта.
Объркването предизвика порой от реакции в Twitter, като мнозина поискаха да им бъде запазена маса, обслужвана от същия сервитьор. Потребител написа: "Тръгвам за Манчестър", а друг: "Обзалагам се, че не са направили разлика". Други похвалиха ресторанта за отношението към провинилия се служител.
Виното за 300 евро, което поръчали клиентите, също било от 2001 г. и марката започвала с думата "шато". Ресторантът публикува снимка на двете бутилки с признанието "Доста си приличат, ОК".
От ресторант "Хоуксмур" в Манчестър написаха в Twitter, че се надяват клиентите да са прекарали добре, след като са пили "Шато Льо Пен Помрол" от 2001 г. вместо поръчаното от тях вино за 260 лири (330 долара) пак от 2001 г. - "Шато Пишон Лонгвил контес дьо Лаланд".
To the customer who accidentally got given a bottle of Chateau le Pin Pomerol 2001, which is £4500 on our menu, last night - hope you enjoyed your evening! To the member of staff who accidentally gave it away, chin up! One-off mistakes happen and we love you anyway 😉
— Hawksmoor Manchester (@HawksmoorMCR) 16 май 2019 г.
Говорител на ресторанта обясни грешката с многото клиенти тази вечер. Човек от персонала просто взел друга бутилка.
Управата е казала на служителя да не се отчайва, както и че може да се случи такава грешка. "На служителят, който погрешка даде бутилката - горе главата! Грешки стават и ние те обичаме въпреки това", пише още в тиута на ресторанта.
THEY LOOK PRETTY SIMILAR OK?! 😉 pic.twitter.com/JWFW81cbe8
— Hawksmoor Manchester (@HawksmoorMCR) 16 май 2019 г.
Объркването предизвика порой от реакции в Twitter, като мнозина поискаха да им бъде запазена маса, обслужвана от същия сервитьор. Потребител написа: "Тръгвам за Манчестър", а друг: "Обзалагам се, че не са направили разлика". Други похвалиха ресторанта за отношението към провинилия се служител.
Виното за 300 евро, което поръчали клиентите, също било от 2001 г. и марката започвала с думата "шато". Ресторантът публикува снимка на двете бутилки с признанието "Доста си приличат, ОК".