Президентът на групировката Time Warner - Ричард Парсънс, лансира вино „Лоренцо е Изабел“. То ще бъде произвеждано в купеното от милиардера имение в зоната Монталчино, известна като Меката на червеното вино в Италия.
„Лоренцо е Изабел“ е посветено на родителите на Ричард Парсънс. То беше дегустирано от експерти по време на инициативата Benvenuto Brunello („Добре дошло на Брунело"). На нея всяка година се представят новите реколти.
"Жена ми винаги ми казваше, че трябва да си измисля някакво хоби, затова и започнах да се оглеждам извън работата си за нещо привлекателно“, каза Парсънс.
Така, вместо да се концентрира върху пощенски марки или минерали, Парсънс купува имението си от 20 хектара в Монталчино.
„Пием това, което можем, а останалото го продаваме“, твърди Парсънс. Според него виното му се продава както в Италия, така и в Съединените щати.
Досега семейната двойка е произвела 4000 бутилки вино „Брунело“ , които вече получиха признанието на „Библията“ в сферата на виното - „Wine Spectator".
Всяка година биват произвеждани средно шест милиона бутилки „Брунело“ и 62 на сто от тях се изнасят в чужбина.