„Карл Лагерфелд” ще излезе на пазара на бельо с предстояща колекция за мъже и жени, която ще бъде представена на 13 ноември, съобщи „Контактмюзик”.
Емблематичната дизайнерска марка ще пусне колекция за мъже и жени на 13 ноември, която ще се продава изключително на Karl.com и на германския сайт Zalando, преди да се появи в магазините през януари.
Бельото в колекцията е направено от първокласен памук и луксозни материали.
Пиер Риги, главен изпълнителен директор на марката „Карл Лагерфелд”, коментира: „Тъй като нашата марка продължава да обновява своите динамични колекции, ние сме развълнувани да пуснем тази колекция в нова категория с голям потенциал. С бельото можем по-нататък да споделим емблематичната естетика на Карл Лагерфелд по нов нов начин - и да се привлечем нови клиенти“.
Линията включва както ежедневни спортни сутиени, така и секси дантелено бельо, белязано от марката на безсмъртния дизайнер.
Хун Ким, дизайнерски директор на „Карл Лагерфелд”, добави: „Независимо от деня или повода, всяко облекло започва с бельото”.
Емблематичната дизайнерска марка ще пусне колекция за мъже и жени на 13 ноември, която ще се продава изключително на Karl.com и на германския сайт Zalando, преди да се появи в магазините през януари.
Бельото в колекцията е направено от първокласен памук и луксозни материали.
Пиер Риги, главен изпълнителен директор на марката „Карл Лагерфелд”, коментира: „Тъй като нашата марка продължава да обновява своите динамични колекции, ние сме развълнувани да пуснем тази колекция в нова категория с голям потенциал. С бельото можем по-нататък да споделим емблематичната естетика на Карл Лагерфелд по нов нов начин - и да се привлечем нови клиенти“.
Линията включва както ежедневни спортни сутиени, така и секси дантелено бельо, белязано от марката на безсмъртния дизайнер.
Хун Ким, дизайнерски директор на „Карл Лагерфелд”, добави: „Независимо от деня или повода, всяко облекло започва с бельото”.