Неподвижното стоене на ескалатора осигурява по-ефикасно придвижване от изкачването по него, защото така се увеличава капацитетът му, пише в. "Дейли мирър".
Шестмесечно проучване на организацията "Лондонски транспорт", отговаряща за местния обществен транспорт, даде възможност да бъдат направени няколко анализа. Един от тях беше дали е по-бързо придвижването, ако човек стои прав или ходи по ескалатора.
Човекът все по-често поверява тялото си на технологиите
Пътниците на станция "Холбърн", която е една от най-натоварените в лондонското метро, проявяват по-малко желание да вървят по нейните седем ескалатора. Това е така, защото те са дълги 24 метра.
В сутрешните, най-натоварени часове, един от ескалаторите беше в нормален режим, като беше позволено и да се ходи по него, а на два от другите хората можеха само да стоят. След експеримента се оказа, че задължителното возене неподвижно (от ляво и от дясно) увеличава броя на хората, които използват ескалатора.
Изводът е, че в пиковите часове придвижването с ескалаторите е по-ефикасно, ако пътниците само стоят на тях, без някои да се изкачват.
Шестмесечно проучване на организацията "Лондонски транспорт", отговаряща за местния обществен транспорт, даде възможност да бъдат направени няколко анализа. Един от тях беше дали е по-бързо придвижването, ако човек стои прав или ходи по ескалатора.
Човекът все по-често поверява тялото си на технологиите
Пътниците на станция "Холбърн", която е една от най-натоварените в лондонското метро, проявяват по-малко желание да вървят по нейните седем ескалатора. Това е така, защото те са дълги 24 метра.
В сутрешните, най-натоварени часове, един от ескалаторите беше в нормален режим, като беше позволено и да се ходи по него, а на два от другите хората можеха само да стоят. След експеримента се оказа, че задължителното возене неподвижно (от ляво и от дясно) увеличава броя на хората, които използват ескалатора.
Изводът е, че в пиковите часове придвижването с ескалаторите е по-ефикасно, ако пътниците само стоят на тях, без някои да се изкачват.