Пепси разгневи традиционалистите в САЩ
Пепси разгневи традиционалистите в САЩ / снимка: БГНЕС

Асоциацията на американските семейства /AFA/, която защитава традиционните ценности, протестира срещу последната реклама на Пепси, която подкрепя начина и стила на живот на хомосексуалистите. В последния клип на американския гигант гейовете и лесбийките са представени в положителна светлина и това предизвика гнева на Асоциацията, която се бори за запазване на библейския начин на живот.

От дружеството поискаха Пепси да не се меси в културната война. Пепси от своя страна обяви, че ще продължи да подкрепя финансово организациите, които се борят за легализацията на гей-браковете.

AFA от години бойкотира продуктите на Пепси заради финансовата помощ на компанията от 1 млн. долара за двете организации - "Human Rights Campaign", "Parents, Families, and Friends of Lesbians and Gays", които се борят за правата на хомосексуалистите, допълва БГНЕС.