Парфюм в теб омайва техносексуалните младежи
Парфюм в теб омайва техносексуалните младежи / БГНЕС

Келвин Клайн лансира нов парфюм за „техносексуални“ младежи in2u - „в теб“, съобщи БГНЕС.

Самото име на парфюма наподобява пестеливия начин на изразяване на блогърите, а текстът на рекламата също е в стила на редовните посетители на мрежата - „Тя харесва неговия блог, нейните текстове го вълнуват. Той е наситен. Точно за сега.“

Цилиндричните бели пластмасови и стъклени бутилки, рожба на таланта на прочутия нюйоркски дизайнер Стивън Бъркс, очевидно черпят вдъхновение от iPod, който вече е икона на младото поколение, наричано от Келвин Клайн „техносексуално“.

Президентът на Calvin Klein Inc. Том Мъри обясни, че парфюмът е замислен като първия аромат за техносексуалното поколение. Той предлага нов имидж на компанията, която се опитва да запази младежката си клиентела. Създателят на парфюма го описва като „спонтанно и изкусително“ продължение на хита от 90-те години CK One. Никой не се наема да прогнозира как ще бъде приет новият продукт.