Победителката във втория сезон на Music Idol Нора Караиванова има много музикални и телевизионни изяви зад гърба си, но продължава да прави музика с много любов и да се наслаждава на всяко ново предизвикателство. Тя вече реализира новите си проекти "Розови очила" и "Трябва ли". Освен в познатото амплоа на певица Нора се изявява и в ролята на мама Мортън, надзирателката на затвора, в мюзикъла "Чикаго", постановка на Музикалния театър.
"Трябва ли" се нарича най-новото парче на младата певица. То е балада и Нора се е притеснявала от крайния резултат и дали хората ще я възприемат в една по-различна светлина. Защото парчетата, които е правила досега са динамични, споделя Нора. А новото и парче е хубава, романтична, дълбока балада, нещо различно от това, което е пяла.
Идеята, когато са правили парчето, заедно с екипа й, е била да покажат поне 70% от нейните вокални възможности и затова са експериментирали. "Исках да чуят и нежната моя страна, не само рокендрола", казва тя. Вложила е много любов в музиката, текста и в аранжимента. Музиката е на Бисер Иванов, а аранжиментът на Георги Янев.
Младата изпълнителка продължава да изненадва сама себе си. Доказателство за това е участието и в мюзикъла "Чикаго". Тя не е вярвала, че ще се справи с такава тежка задача и още не може да повярва какво крие в себе си. Но приятелите и смятат, че мюзикълът може да се конкурира дори с този, който се играе на „Бродуей". Сега подготвя и други идеи, с други изпълнители, но те все още на са изчистени достатъчно. Но смята да направи нещо интересно.
За музикалните формати тя сподели, че е с малко смесени чувства. Според нея това е единственият вариант, в който един млад изпълнител може да стане популярен. Но от друга страна се прескачат няколко важни стъпала през този път, който трябва да извърви един изпълнител, и които са важни за изграждането на една стабилна музикална кариера на сцената.
"След като си бил популярна личност, като свърши формата се връщаш назад в клубовете, от където по принцип трябва да започнеш първо, и след това да стигнеш до телевизионната сцена", смята Нора.
Но пък участието дава други ползи да се учиш на работа в телевизия, с камери, поведение. Тя сподели, че когато е стъпила на сцената, е била супер неподготвена и не е знаела "за какво иде реч". Продуцентите също са я научили на важни стъпки - какво да изисква от хората, с които ще работи след това, от екипа и така нататък. Талантливата певица смята, че ако човек не е уверен, че иска да се занимава с музика, че е готов да се лиши от свободното си време, от свободата си в името на тази кауза, тогава трудно биха се получили нещата.
Много хора са минали през музикалните формати, но не са продължили да се занимават с музика. Нора е изживяла и един личен крах, когато е започнало второто издание на формата. "Ето, идва другото поколение, другите ти дишат във врата, ти трябва да правиш всичко възможно да се задържиш. Ако не си подготвен е доста трудно", казва тя.
Нора споделя още, че парчето "Кой си ти" е един от най-некомерсиалните и проекти, както тя го определя, защото е с фолклорни мотиви и текстът е малко философски, дълбок и е трудно от първо слушане да се възприема от хората. Не може да прецени дали едно парче ще стане хит, дали е комерсиално или не, но обича да рискува. Допитва се до приятелите си, следи как реагират хората, когато слушат новия проект. Цени и мнението на хората, с които работи, то е много важно за нея.
Не иска на всяка цена да бъде под прожекторите. За нея е важно да се наслаждава на това, което прави, да я радва, да и носи положителни емоции. А щом се усеща добре, ще може да го предаде и на публиката, която идва да я слуша. Нора казва, че и 10 човека да дойдат да я слушат, това значи, че я оценяват като изпълнител и са дошли специално за нея. Това я кара да продължава да прави музика.