Първият български уеб тийн сериал - "Не така, брат" се превърна в истински наръчник за оцеляване на тийнейджъри и родители в най-големия сайт за видеосподеляне в България Vbox7.com.
„Не така, брат" - ускорени видео уроци за нещата, на които не те учат в час
Само броени дни след официалната си премиера, уеб продукцията вече е любима за онлайн аудиторията. Първите три епизода на „Не така, брат" могат да се похвалят с общо над 400 хиляди гледания. Каналът на сериала е сред най-гледаните във Vbox7.com в седмицата на старта на продукцията, като общият брой на гледанията на клиповете в него до този момент е близо до впечатляващия 1 милион. Не по-малък е и успехът в социалната мрежа Facebook - където съдържанието на официалната Facebook страница на "Не така, брат" достига до над 2 милиона потребители.
„Рецептата за успех на „истинския спасителен план за живота в училище" включва харизматични и забавни герои, редица комични ситуации и порция новаторство в подхода към младата онлайн аудитория", коментират продуцентите от 7Talents. С усмивка главният герой в сериала пък - Мино Караджов споделя, че вече е постигнал така жадуваната популярност от неговия персонаж в „Не така, брат" и все по-често извън снимачната площадка фенове на продукцията го карат да се чувства като истинска тийн звезда.
Зад новаторския проект стои 7Talents - първата българска компания, управляваща мрежа от потребителски канали, част от Нетинфо, собственост на Нова Броудкастинг Груп.
Всеки от от 12-те епизода на „Не така, брат" се излъчва всяка сряда точно в 16.00 часа във Vbox7.com