Най-новото предизвикателство в интернет е "тестът с червилото", при който козметичният аксесоар трябва да се задържи изправен в кухината на ключицата на дамата, пише в. "Мирър".
По този начин жените доказват колко са слаби и изящни. Необичайният тренд бил лансиран от китайската актриса и певица Чен Шу. Само много слабите жени, които нямат тлъстинки в областта на врата, могат да се справят с предизвикателството. А по думите на 42-годишната Чен Шу, тя била не само снажна, но и притежавала природната дарба да балансира малки предмети.
Много потребителки в интернет се възмутиха от тренда, който лансира отново екстремно кльощавите жени. Колкото дамата е по-слаба, толкова ключиците й са по-изпъкнали и в образуваната кухина може да се задържи червилото.
Чен Шу пусна предизвикателството си в китайския микроблог Уейбо, като призова фенките си да я последват в начинанието. Видеото за 24 часа се сдоби с около 200 милиона гледания.
За още любопитни новини и снимки харесайте страницата на Dariknews.bg във Facebook тук
China’s obsession with finding bizarre ways to measure slimness just never ends. https://t.co/IHFfrvTsrE
— VICE Asia (@viceasia) March 4, 2020
По този начин жените доказват колко са слаби и изящни. Необичайният тренд бил лансиран от китайската актриса и певица Чен Шу. Само много слабите жени, които нямат тлъстинки в областта на врата, могат да се справят с предизвикателството. А по думите на 42-годишната Чен Шу, тя била не само снажна, но и притежавала природната дарба да балансира малки предмети.
Another #A4waist challenge? Chinese #women join the latest #China body image challenge bandwagon by standing a lipstick on their collarbone to show how sexy and skinny they are. #SinaWeibo #A4WaistChallengehttps://t.co/8s3mrl6ptg pic.twitter.com/h451IrJhbw
— Global Times (@globaltimesnews) March 4, 2020
Много потребителки в интернет се възмутиха от тренда, който лансира отново екстремно кльощавите жени. Колкото дамата е по-слаба, толкова ключиците й са по-изпъкнали и в образуваната кухина може да се задържи червилото.
Чен Шу пусна предизвикателството си в китайския микроблог Уейбо, като призова фенките си да я последват в начинанието. Видеото за 24 часа се сдоби с около 200 милиона гледания.
За още любопитни новини и снимки харесайте страницата на Dariknews.bg във Facebook тук