Мобилната телевизия по-предпочитана от мъжете
Мобилната телевизия по-предпочитана от мъжете / netinfo

64% от средностатистическите зрители на мобилна телевизия са мъже, сочи ново проучване на ComScore Networks на американския пазар.

Компанията е анкетирала 2000 притежатели на мобилни телефони и установила, че жените се интересуват по-малко от технологията. 46% от всички абонати на мобилна телевизия са мъже до 35 години, твърди проучването.

Мобилната телевизия е пазар в началото на своето развитие и основната маса от нейните потребители са ентусиастите, които искат преди всички да ползват новото, пише БГНЕС.

Най-известната услуга в момента е Verizon V-Cast, за която знаят около 22 процента от анкетираните. Второ място държи MobiTV (9 на сто), следвана от Modeo (3 процента).

56 процента от анкетираните смятат, че мобилната телевизия трябва да предава обикновените телевизионни програми, а не да създава специализирано съдържание. Основен мотив за абониране за мобилна телевизия е невисоката цена на услугата.

67 процента от анкетираните са съгласни да гледат и реклами за сметка на безплатна телевизия. 64 на сто пък предпочитат първо безплатно да тестват услугата и след това да плащат за нея. За всеки втори анкетиран качеството на мобилната телевизия е от критично значение, а за 41 на сто е важно и разнообразието на каналите.