Митичният мюзикъл „Уестсайдска история“, който бе успешно адаптиран за големия екран, се завръща на Бродуей в нова постановка на режисьора Иво ван Хове, предаде АФП.
61-годишният белгийски режисьор получи разрешение да ползва хореография, различна от тази на Джеръм Робинс за постановката си. Премиерното ѝ представление се състоя миналата седмица на Бродуей.
Робинс е замесен до такава степен с „Уестсайдска история“ - режисьор е на първата постановка на мюзикъла на Бродуей и след това е един от режисьорите на филмовата му версия, че никой не смееше да подмине направеното от него.
Ползвайки услугите на хореографката Ане Тереза де Керсмакер, Иво Ван Хове, който работи в областта на театъра и операта, обаче е успял да превърне „Уестсайдска история“ в мюзикъл на 21 в. Хореографията няма нищо общо с ползваната от Робинс, а включва бойни изкуства и хип-хоп музика.
Ван Хове освен това не се е спрял на декор, който навежда на мисълта, че става въпрос за Манхатън, макар в либретото да не се споменава нито едно конкретно място. Изчезнали са елементите, които напомнят нюйоркска улица, както в постановката от 1957 г.
Актьорите участват в спектакъл на огромна празна сцена, а това е сериозно предизвикателство. „Това съвсем не е „Уестсайдска история“ от 1957 г.“, отбеляза продуцентът Скот Рудин пред телевизия Си Би Ес.
За още любопитни новини и снимки харесайте страницата на Dariknews.bg във Facebook тук
61-годишният белгийски режисьор получи разрешение да ползва хореография, различна от тази на Джеръм Робинс за постановката си. Премиерното ѝ представление се състоя миналата седмица на Бродуей.
Робинс е замесен до такава степен с „Уестсайдска история“ - режисьор е на първата постановка на мюзикъла на Бродуей и след това е един от режисьорите на филмовата му версия, че никой не смееше да подмине направеното от него.
Ползвайки услугите на хореографката Ане Тереза де Керсмакер, Иво Ван Хове, който работи в областта на театъра и операта, обаче е успял да превърне „Уестсайдска история“ в мюзикъл на 21 в. Хореографията няма нищо общо с ползваната от Робинс, а включва бойни изкуства и хип-хоп музика.
Ван Хове освен това не се е спрял на декор, който навежда на мисълта, че става въпрос за Манхатън, макар в либретото да не се споменава нито едно конкретно място. Изчезнали са елементите, които напомнят нюйоркска улица, както в постановката от 1957 г.
Актьорите участват в спектакъл на огромна празна сцена, а това е сериозно предизвикателство. „Това съвсем не е „Уестсайдска история“ от 1957 г.“, отбеляза продуцентът Скот Рудин пред телевизия Си Би Ес.
За още любопитни новини и снимки харесайте страницата на Dariknews.bg във Facebook тук