Mарката Yamamay настъпва към Балканите
Mарката Yamamay настъпва към Балканите / netinfo

Една от най-известните италиански марки за бельо Yamamay се цели в Източна Европа и в Балканите, съобщи вестник „Република“.

„Отваряме магазини в целия Балкански регион – ще стигнем до Гърция, Кипър и Малта. Освен това продължаваме развитието си и на руския пазар, както и в Китай, където вече присъстваме, но планираме отварянето и на други 20 магазина там“, каза Джанлуиджи Чимино. Той е главен изпълнителен директор на групата Inticom, която контролира марката.

Yamamay е създадена през 2001 г. Освен бельо тя предлага и богати серии бански и дрехи за морето. Само за шест години марката успя да се наложи в цял свят. В момента нейното производство и печалби растат средно с 30-40 на сто годишно. Очаква се до края на годината фирмата да завърти общ оборот от 100 милиона евро. През миналата година той беше 71 милиона евро. През следващата година марката ще разполага със свои бутици и в Лондон, Лугано и Барселона.

Най-печелившо за марката е партньорството й със Sweetface Fashion Company – фирмата, създадена от Дженифър Лопес и Andy Hilfiger за три линии облекло и аксесоари. Като резултат беше лансирана линията „JLo for Yamamay". От 15 ноември продуктите й се продават в цяла Италия и в чужбина.

Колекцията е предназначена за сексапилни жени от латински тип, по подобие на певицата, пише ProntoSofia. Силният коз в колекцията са корсетите и бельото в ярки цветове като червено, синьо, сребърно и черно. Като материали се използват предимно ламето, коприната, жоржетът и тюлът. Над 350 хиляди продукта се надяват да продадат от колекцията създателите й.