Икономическата криза принуждава много представители на нежния пол да се отказват от скъпото и луксозно бельо и да прибягват до евтините продукти. "Както заобикалят скъпите магазини за хранителни продукти, така все повече жени подминават и бутиците за скъпо бельо", казва Кит Йароу от Университета в Сан Франциско, която от години изследва потребителските нагласи на жените.
"В момента продуктите трябва да отговарят на няколко изисквания на клиентите - практичност, простота, сигурност и дълготрайност", казва още Йороу. Според нея вече има тенденция да се предпочитат продуктите за масово потребелнение пред тези на бутиците. Като основен аргумент Йороу посочва цената и дава за пример сутиените, които в марковите магазини струват минимум 50 долара, а в нормалните магазини са между 15 и 20 долара.
Марсил Могелонски от изследвоталеската компания "Минтел интернешънъл" казва, че средната класа, която иска да се сравнява с елита, е най-големият потребител на скъпите дрехи. "В момента обаче средната класа най-много страда от финансовота криза. Нейните финансови възможности се топят с всеки изминал ден", казва още Могелонски. В тази ситуация богатите представители на нежния пол ще продължават да купуват сутиени за 250 долара, а останалите ще трябва да се върнат към тези от 15 долара.
Дамите, които свикнаха да купуват от "Victori secret's" ще трябва известно време да подминават техните бутици. "Това не е психологически, а финансов проблем", подчертава Могелонски и пояснява, че и преди време въпросът какъв сутиен да се закупи е бил свързан преди всичко с модните тенденции и желанието да се търси по-добър външен вид, допълва БГНЕС.