След като повече от две десетилетия предоставяше лицето си на водещи модни дизайнери, Клаудия Шифър е готова да създаде собствен моден бизнес, който може да включва кашмирени дрехи и чанти, информира БГНЕС, позовавайки се на Ройтерс.
39-годишната германска манекенка заяви, че иска да даде нова посока на живота си и търси партньори, които да подкрепят създаването на нейна собствена марка. "Бих искала да създам собствени линии сега", заяви Шифър на конференция в Берлин: "Искам марката да е неподвластна на времето и класическа с модна чувственост".
Много знаменитости преди Шифър създадоха собствени търговски марки. Бившата поп звезда Виктория Бекъм получава ласкави оценки за своите вечерни рокли, Дженифър Лопес създаде собствени парфюми, а Парис Хилтън влезе в бизнеса с луксозни часовници. Шифър обаче иска нейните продукти да бъдат близки до личността й. "Клиентите не са глупави. Те разбират, когато вярваш в продукта си", смята манекенката. Тя заяви, че търси партньори, които не е задължително да са германци и си поставя за цел марката моментално да получи разпространение в целия свят.
Въпреки новите си бизнес интереси обаче Шифър, която неотдавна се появи в рекламните кампании на Ив Сен Лоран, Салваторе Фергамо и Алберта Ферети, се надява да продължи да бъде модел "възможно най-дълго".