Южнокорейският сериал "Игра на калмари"(Squid Game) стана най-популярната продукция в историята на стрийминг платформата Нетфликс, предаде АФП.
Поредицата успя да привлече интереса на 111 милиона зрители само за четири седмици. Драмата се излъчва от 17 септември, като Нетфликс я пусна едновременно в целия свят.
Сериалът разказва за съдбата на 456 души с различна житейска история, но всеки от тях е затънал в дългове. Те се включват в състезание с традиционни детски игри с награден фонд от 45,6 милиарда вона (33 милиона евро). Всеки загубил бива убиван.
Досега рекордът за най-много зрители държеше сериалът "Бриджъртън", който в първите четири седмици от излизането си в края на декември 2019 г. успя да привлече интереса на 82 милиона зрители. Той разкрива интригите в британското общество в началото на деветнадесети век.
Данните, публикувани от Нетфликс, отчитат всички акаунти, гледащи епизод от дадена продукция в продължение на поне две минути. Те не подлежат на проверка от трети страни, както се прави при измерванията на аудиторията за традиционната телевизия.
Феноменът "Игра на калмари" е предното доказателство за нарастващото влияние на Южна Корея върху световната култура. Преди това кей-поп сензацията Би Ти Ес завладя световната музикалната сцена, а социалната драма "Паразит" беше отличена с наградата "Оскар".
Тази вълна вероятно няма да отшуми скоро: през февруари Нетфликс обяви, че планира да инвестира 500 милиона щатски
Поредицата успя да привлече интереса на 111 милиона зрители само за четири седмици. Драмата се излъчва от 17 септември, като Нетфликс я пусна едновременно в целия свят.
Сериалът разказва за съдбата на 456 души с различна житейска история, но всеки от тях е затънал в дългове. Те се включват в състезание с традиционни детски игри с награден фонд от 45,6 милиарда вона (33 милиона евро). Всеки загубил бива убиван.
Good morning to these photos of Squid Game star Wi Ha-joon
— Netflix (@netflix) October 12, 2021
(📷 Kim junghun for Men's Health Korea, editor Lee Do heon) pic.twitter.com/jhx3EyKv2V
Досега рекордът за най-много зрители държеше сериалът "Бриджъртън", който в първите четири седмици от излизането си в края на декември 2019 г. успя да привлече интереса на 82 милиона зрители. Той разкрива интригите в британското общество в началото на деветнадесети век.
Данните, публикувани от Нетфликс, отчитат всички акаунти, гледащи епизод от дадена продукция в продължение на поне две минути. Те не подлежат на проверка от трети страни, както се прави при измерванията на аудиторията за традиционната телевизия.
‘Squid Game’ is officially Netflix’s biggest series launch in HISTORY with 111 MILLION subscribers having tuned in. pic.twitter.com/8auDydoR5f
— Pop Crave (@PopCrave) October 12, 2021
Феноменът "Игра на калмари" е предното доказателство за нарастващото влияние на Южна Корея върху световната култура. Преди това кей-поп сензацията Би Ти Ес завладя световната музикалната сцена, а социалната драма "Паразит" беше отличена с наградата "Оскар".
Тази вълна вероятно няма да отшуми скоро: през февруари Нетфликс обяви, че планира да инвестира 500 милиона щатски