Клиентите да поръчват вечерята си директно от сензорен екран, поставен на масата, вместо да чакат персоналът да им обърне внимание. Това е новата технология, която тестват редица ресторанти по целия свят.
Освен намаляване на разходите, компаниите, които въведат интерактивно меню, ще съблазнят по-младите потребители с технологичния подход. Като плюс на технологията се отчита и възможността поставяне за снимки на ястията.
Очаква се изобретението да се появи в следващите месеци в някои хотели и казина в САЩ. С помощта на Microsoft хората ще могат да си поръчват директно храна, да си пускат музика и да играят игри. Идеята може да се окаже поредният трик в търговията, която се движи според потребителските апетити и където краткотрайните явления също носят печалба. Въпреки това много ресторантьори са настроени скептично към идеята за е-меню, тъй като те предпочитат да заложат на човешкия фактор.