Алесандро Микеле радикално промени стила на "Гучи" и предизвика нормите в модата през шестте години, откакто е творчески директор на бранда, основан от Гучо Гучи във Флоренция преди сто години като компания за пътни чанти, съобщи Асошиейтед прес.
„Гучи“ показа пола с избродирани репродуктивни органи
По повод на 100-годишнината Микеле организира изложба в "Гучи гардън галери" на Пиаца дела Синьора във Флоренция, която показва някои от повратните моменти през този век.
Сред тях са рекламна кампания за парфюм с транссексуален модел, изборът само на чернокожи модели за есенната кампания през 2017 г. и кампания за реклама на червила, показваща обикновени лица с всичките им несъвършенства.
Изложбата ще бъде представена и в Шанхай, Токио, Сидни, Сеул и още три града. Микеле, на 48 г., благодари на изпълнителния директор на модната къща Марко Бизари, че му е дал възможност да излиза извън обичайните схеми, по които се движи бизнес моделът на луксозните стоки.
Патриция Гучи за Ал Пачино в ролята на дядо ѝ Алдо: Срамота, той изобщо не прилича на него
"Нека си кажем, че никой не би искал транссексуален в света на красотата", каза Микеле пред журналисти във Флоренция. Той добави, че кампанията на бранда с участието на Хари Неф, Петра Колинс и Дакота Джаксън е оборила традициите в света на модата и е създала "напълно съвременен образ на жената".
"Ако модата и модният пазар искат да продължат да имат сцена, им е нужно някакво движение. Тази кампания, по един много нежен и много поетичен начин дава пространство и глас на един свят на напълно различна женственост", каза той.
Дизайнерът подчерта, че феновете на бранда са на възраст от "10 г. до 90 г." "Модата има огромен капацитет да интерпретира и събира случващото се в момента, да разказва определен момент", каза той.
„Гучи“ показа пола с избродирани репродуктивни органи
По повод на 100-годишнината Микеле организира изложба в "Гучи гардън галери" на Пиаца дела Синьора във Флоренция, която показва някои от повратните моменти през този век.
Сред тях са рекламна кампания за парфюм с транссексуален модел, изборът само на чернокожи модели за есенната кампания през 2017 г. и кампания за реклама на червила, показваща обикновени лица с всичките им несъвършенства.
Изложбата ще бъде представена и в Шанхай, Токио, Сидни, Сеул и още три града. Микеле, на 48 г., благодари на изпълнителния директор на модната къща Марко Бизари, че му е дал възможност да излиза извън обичайните схеми, по които се движи бизнес моделът на луксозните стоки.
Патриция Гучи за Ал Пачино в ролята на дядо ѝ Алдо: Срамота, той изобщо не прилича на него
"Нека си кажем, че никой не би искал транссексуален в света на красотата", каза Микеле пред журналисти във Флоренция. Той добави, че кампанията на бранда с участието на Хари Неф, Петра Колинс и Дакота Джаксън е оборила традициите в света на модата и е създала "напълно съвременен образ на жената".
"Ако модата и модният пазар искат да продължат да имат сцена, им е нужно някакво движение. Тази кампания, по един много нежен и много поетичен начин дава пространство и глас на един свят на напълно различна женственост", каза той.
Дизайнерът подчерта, че феновете на бранда са на възраст от "10 г. до 90 г." "Модата има огромен капацитет да интерпретира и събира случващото се в момента, да разказва определен момент", каза той.