Ferrari и Gucci са сред 100-те топмарки в света
Ferrari и Gucci са сред 100-те топмарки в света / снимка: ProntoSofia

Ferrari влезе за пръв път в класацията от 100-те топмарки в света с най-висока икономическа стойност, съобщи онлайн изданието Affaritaliani, цитирано от ProntoSofia.

Автомобилната марка от Маранело се нареди на 93-то място заради стойността си от 3,5 милиарда долара.

Другите италиански марки сред каймака от световни марки са Armani, оценена на 3,526 милиарда долара (94-то място) и Prada, която заема 91-во място с 3,685 милиарда долара, което е с 9% повече от стойността й през миналата година.

Gucci е италианската марка, най-близо до върха, тъй като се нарежда на 45-то място с 8,254 милиарда долара, което е растеж от 7%, в сравнение с миналата година.

На върха остават отново Coca Cola (66,667 милиарда долара), Ibm и Microsoft.