Мнозина от нас вярват, че разнообразието е същността на живота, нещото, което осмисля съществуването ни. В действителност обаче, експертите открили, че хората са същества на навиците.
Обикновеният човек предпочита неща, които са му познати. Този феномен обяснява защо хладилникът е пълен все с една и съща храна, която обикновено не се и доизяжда.
Рафтовете с книги изобилстват от творчеството на един и същи автор, а често гледаме и филми, само заради любимия ни актьор, предава БГНЕС.
След серия от експерименти изследователите установили, че жените са склонни да купуват продукти от изпитани марки. Трудно се доверяват на нещо ново, защото не са сигурни дали ще са също толкова доволни. Това се отнася за продукти за хигиената на дома, храна или козметика.
В ресторант често си поръчваме това, което веднъж вече ние е било вкусно и много по-рядко експериментираме с менюто.