Децата предпочитат храните с марката Макдоналдс
Децата предпочитат храните с марката Макдоналдс / netinfo
Децата в САЩ на възраст между 3 и 5 години намират, че храната е по-добра, ако им се представя с логото на веригата за бързо хранене "Макдоналдс", сочи изследване на американски учени, цитирано от АФП и БГНЕС.

Учени от Станфордския университет и детската болница "Люсил Пакард" в Калифорния дадоха на група от 63 деца да опитат пилешки хапки, хамбургери и пържени картофки от "Макдоналдс" и моркови и мляко. Единият от пакетите с храна бил с логото на "Макдоналдс" , а другият в стандартна опаковка без лого. Децата трябвало да опитат от двата пакета с напълно идентична храна и да кажат кой им харесва повече или дали и двата са с еднакъв вкус. По-голям брой деца казали, че храната от пакета на "Макдоналдс" е по-вкусна.

Влиянието на марката е много силно дори при деца, които са само на възраст от 3 до 5 години, казва ръководителят на изследването.