Проучване установи, че за британците е по-лесно да се разделят с партньора, отколкото да прекъснат връзката си със смартфона, за което им е необходимо по-малко време, пише в. "Дейли мирър".
Изследването установило, че на потребителите им са необходими най-малко 25 минути, за да сменят своя доставчик на мобилни услуги. Докато за да изоставят любимия човек са им нужни по-малко от 10 минути, за да стигнат до това решение.
Най-новият хит при селфитата (СНИМКИ)
Изследването било направено от сайта за сравняване на цени uSwitch. Като цяло британците изгубват около 2,4 милиона часа годишно, за да сменят своята мобилна телефонна компания. Тази загуба на време включва очакване на обаждане от оператора и участие в онлайн разговори.
Трийсет процента от интервюираните британци доверили, че им било по-лесно да прекъснат връзката си с любим човек, отколкото да попълнят нов договор с мобилния оператор.
От проучените данни станало видно, че 11 милиона притежатели на мобилни телефони са сменили доставчика си на тази услуга през миналата година и са изгубили 143 милиона минути, за да преминат към друга компания. Повечето от тях са контактували два и повече пъти, за да прекратят договора си.
Но търпението на мнозинството от "дезертьорите" било възнаградено. Проучването установило, че потребителите са спестили средно по 100 британски лири, като са сключили по-изгоден договор с друга мобилна компания.
Но въпреки по-изгодните планове, една пета от потребителите не се решили да напуснат мобилния си оператор заради "множеството главоболия", свързани с тази стъпка.
Източник: БТА