/ ThinkStock/Getty Images
Френската модна марка А И Ем Експерианс избра парижки бездомник за първата си рекламна кампания, съобщи в. "Фигаро".

Избраникът на модната марка, специализирана в производството на якетата и канадки, се казва Марко. Той е бездомник, но е и уличен творец от шести район на френската столица. Марко живее на улицата от десетина години.

5 бивши „Дисни“ звезди, които съсипаха имиджа си (ВИДЕО)

В продължение на две седмици Марко ще може да бъде видян на рекламните афиши на модната марка. На тях той носи канадка и държи четка за рисуване. Ликът на Марко се вижда на 3600 плаката из целия Париж.

Началото на модната марка бе поставено през октомври от Марси дьо Султре, който е създател и на друга марка, наречена Виконт А. Първото яке, произведено от марката А И Ем Експерианс, беше подарено на Марко още в навечерието на зимата. Между Марко и Дьо Султре приятелството датира обаче от 2008 г., малко след като бизнесменът се устроил на улица "Сен Пер", където живеел Марко.

За ролята си на модел Марко получава 500 евро в брой заради използването на лика му за рекламни цели. Останалата част от възнаграждението му е подсигурена под формата на откриване на кредит в местен супермаркет, където Марко ще може да си пазарува, без да плаща.
БТА