31-годишната Дакота Джонсън стана съвременен секс-символ, откакто излязоха филмите от серията „50 нюанса на сивото”. Сега актрисата обяви, че пуска нова марка продукти за интимно здраве Maude. По повод старта на проекта тя направи фотосесия за британското сп. Vogue и даде неголямо интервю.
Сексуалното благополучие е едно от основните права на човека. Сега актрисата е инвеститорка и творческа директорка на стартап в сферата на сексуалното здраве, който вече завоюва любовта на поклонниците, рекламира изданието бранда на Дакота.
Самата актриса е убедена, че вибраторът трябва да стане предмет на личната хигиена. Според нея, сексуалната наслада е неотменима част от живота на съвременния човек. Освен секс-играчки, брандът на звездата ще пуска органични презервативи и персонализирани лубриканти.
Знаменитостта е убедена, че всеки трябва да има достъп до качествени сексуални стоки, независимо от пола, възрастта или сексуалната ориентация.
"Сексуалното благополучие е грижа за себе си. За мен грижата за собственото ти тяло в сексуален план трябва да бъде както грижата за тялото ти от гледна точка на приемането на питателни вещества, грижа за кожата, физически упражнения и така нататък. Сексът е важен, това особен процес и към него трябва да се отнасяме по съответния начин”, изтъкна актрисата.
Създавайки продукти и осигурявайки достъп до знанията за нашето тяло и сексуалност, ние създаваме възможност да се грижим за себе си по подобаващ начин”, добави тя. Според нея, много хора престанаха да възприемат разговорите за секса като нещо неприлично.
„Важно е разговорите за сексуалното здраве да не бъдат дамгосани. Твърде дълго сексуалното здраве се поднасяше прекалено агресивно и непременно със стереотипи Сексът е най-интимното, което могат да правят хората и бих искала да видя един свят, в което ние не само ще обсъждаме секса и своето тяло, но и ще се научим да се грижим по подобаващ начин за себе си и за партньора ни. Нашите човешки тела заслужават това”, обобщи актрисата.
Сексуалното благополучие е едно от основните права на човека. Сега актрисата е инвеститорка и творческа директорка на стартап в сферата на сексуалното здраве, който вече завоюва любовта на поклонниците, рекламира изданието бранда на Дакота.
Самата актриса е убедена, че вибраторът трябва да стане предмет на личната хигиена. Според нея, сексуалната наслада е неотменима част от живота на съвременния човек. Освен секс-играчки, брандът на звездата ще пуска органични презервативи и персонализирани лубриканти.
Знаменитостта е убедена, че всеки трябва да има достъп до качествени сексуални стоки, независимо от пола, възрастта или сексуалната ориентация.
"Сексуалното благополучие е грижа за себе си. За мен грижата за собственото ти тяло в сексуален план трябва да бъде както грижата за тялото ти от гледна точка на приемането на питателни вещества, грижа за кожата, физически упражнения и така нататък. Сексът е важен, това особен процес и към него трябва да се отнасяме по съответния начин”, изтъкна актрисата.
Създавайки продукти и осигурявайки достъп до знанията за нашето тяло и сексуалност, ние създаваме възможност да се грижим за себе си по подобаващ начин”, добави тя. Според нея, много хора престанаха да възприемат разговорите за секса като нещо неприлично.
„Важно е разговорите за сексуалното здраве да не бъдат дамгосани. Твърде дълго сексуалното здраве се поднасяше прекалено агресивно и непременно със стереотипи Сексът е най-интимното, което могат да правят хората и бих искала да видя един свят, в което ние не само ще обсъждаме секса и своето тяло, но и ще се научим да се грижим по подобаващ начин за себе си и за партньора ни. Нашите човешки тела заслужават това”, обобщи актрисата.